کد خبر: 701641
تاریخ انتشار :

رسمی: بایرن یک مدافع راست خرید (عکس)

ساشا بویی، مدافع راست فرانسوی گالاتاسرای، دقایقی پیش با قراردادی سه سال و نیم رسما راهی بایرن مونیخ شد.

 رسمی: بایرن یک مدافع راست خرید (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، دیروز بود که فابریتزیو رومانو نوشت، توافقات لازم برای انتقال ساشا بویی از گالاتاسارای به بایرن مونیخ حاصل شده است. 

گالاتاسرای از فروش این بازیکن 23 ساله به باشگاه آلمانی با احتساب پاداش حداکثر 29 میلیون یورو درآمد خواهد داشت. بویی به منظور شرکت در تست‌های پزشکی بایرن دیروز به مونیخ پرواز کرد و دقایقی پیش نیز قراردادش را رسما تا 2028 امضا کرد. 

به این ترتیب توماس توخل به یکی دیگر از اهدافش در انتقالات زمستانی که تقویت دفاع راست بود، رسید.

بویی تا سال ۲۰۲۵ با گالاتاسرای قرارداد داشت ولی رویایش این بود که در یکی از باشگاه‌های بزرگ ۵ لیگ معتبر اروپایی بازی کند. با پیشنهاد بایرن او اکنون رویایش محقق شد.

 

بویی پس از امضای قرارداد گفت: «این مثل یک رویا برای من است. افتخار می‌کنم قرار است برای باشگاه بزرگی مثل بایرن بازی کنم. من واقعا مشتاقانه منتظر ملحق شدن به هم‌تیمی‌های جدیدم هستم و می‌خواهم خیلی زود کنار همه این بازیکنان بزرگ بازی کنم. به عنوان یک بازیکن، من مدافعی هستم که دوست دارد در حمله مشارکت کند، همان‌طور که در دفاع همیشه وظایفم را خوب انجام داده‌ام.»

کریستف فروند، مدیر ورزشی بایرن، گفت: «ساشا بویی یک مدافع راست بسیار سریع و از نظر بدنی قوی است که در هر بازی مناطق گسترده‌ای از زمین را پوشش می‌دهد و از هیچ تکلی ابایی ندارد. او در گالاتاسرای مورد علاقه هواداران بود و پیشرفت بسیار خوبی داشت. او با تجربه لیگ قهرمانان اروپا به جمع ما می‌آید و در فصل گذشته با گالاتاسرای قهرمان لیگ شد. بویی کیفیت ما را در دفاع افزایش خواهد داد.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها