کد خبر: 701893
تاریخ انتشار :

نگرانی عربستانی ها: ستاره همچنان خاموش بماند!

هواداران فوتبال عربستان امیدوار به درخشش فوق ستاره کشورشان در دیدار مقابل کره جنوبی هستند.

نگرانی  عربستانی ها: ستاره همچنان خاموش بماند!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ورزش سه، عصر امروز تیم ملی عربستان در مرحله یک هشتم نهایی در یک دیدار دشوار به مصاف کره جنوبی خواهد رفت و این در حالی است که ستاره تیم ملی این کشور حضور کمرنگی در جام ملت‌های آسیا داشته است.

سالم الدوساری ستاره باشگاه الهلال و عربستان در بازی‌های مرحله گروهی عملکرد ضعیفی داشت و روی هیچکدام از گل‌های این کشور تاثیری نداشت تا فوتبال دوستان این کشور در آستانه بازی با کره نگران وضعیت بهترین بازیکن خود باشند.

الدوساری 78 بازی ملی برای تیم ملی عربستان انجام داده و 21 گل هم به ثمر رسانده، اما در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا یک ناکام بزرگ بوده است، او سومین دورره حضورش را تجربه می‌کند و تنها یک گل در جام ملت‌های 2019 امارات به ثمر رسانده.

این بازی دهمین حضور سالم الدوساری با پیراهن عربستان در جام‌ملت‌ها است و باید دید این بازیکن می‌تواند کیفیتی که در جام جهانی ارائه داد را در مقابل کره هم به نمایش بگذارد یا مانند بازی‌های مرحله گروهی یک ناکام بزرگ خواهد بود.

دیدار تیم‌های عربستان و کره جنوبی ساعت 19:30 دقیقه امروز در ورزشگاه اجوکیشن برگزار می‌شود و برنده این دیدار به مصاف استرالیا خواهد رفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها