کد خبر: 702143
تاریخ انتشار :

سرمربی تاجیکستان: رفتار مانچینی اشتباه بود

سرمربی تیم ملی تاجیکستان به رفتار روبرتو مانچینی پس از حذف تیم ملی عربستان از جام ملت‌های آسیا واکنش نشان داد.

سرمربی تاجیکستان: رفتار مانچینی اشتباه بود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عربستان که در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا برابر کره‌جنوبی قرار گرفت، در شرایطی که با یک از حریف خود پیش بود، در لحظات پایانی بازی در وقت‌های قانونی گل تساوی را دریافت کرد تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

پس از تساوی در وقت‌های اضافه و در ضربات پنالتی، زمانی عربستان برای دومین‌بار ضربه پنالتی خود را از دست داد، روبرتو مانچینی زمین را ترک کرد و پیش از پنالتی چهارم کره راهی رختکن شد؛ رفتاری که باعث انتقاد بسیاری از اهالی فوتبال عربستان شد.

البته مانچینی پس از پایان مسابقه بابت این رفتار خود عذرخواهی کرد اما واکنش‌ها به این موضوع همچنان ادامه دارد و امروز در نشست خبری پیش از بازی تاجیکستان و اردن نیز مورد بحث قرار گرفت.

پیتر شگرت در این نشست در پاسخ به سوالی درباره رفتار مانچینی که قبل از پایان ضربات پنالتی زمین را ترک کرد، گفت: مانچینی مربی فوق‌العاده‌ای است، اما در کاری که انجام داد اشتباه کرد. درست نیست که در مورد مربی دیگری صحبت کنم و تنها چیزی که می‌خواهم بگویم این است که من بنتو را دیدم که پس از حذف در کنار بازیکنانش بود و با آنها صحبت کرد؛ او برای من یک مربی نمونه است.

او ادامه داد: البته باز هم می‌گویم من حق ندارم در مورد مانچینی صحبت کنم، او مربی بزرگی است و موفقیت‌های زیادی در ایتالیا به دست آورده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها