کد خبر: 702625
تاریخ انتشار :

داستان مردی که از پرسپولیس بی ام و می‌خواست!

مردی که تصور می‌کرد بی ام و برنده شده، در نهایت از دادگاه حکم ۸۰۰ هزار تومانی گرفت.

داستان مردی که از پرسپولیس بی ام و می‌خواست!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بر اساس گزارش هیئت‌مدیره پرسپولیس در سامانه کدال، مشخص شد که پرسپولیس از سوی یکی از هوادارانش مورد شکایت قرار گرفته است. موضوع شکایت از این قرار بود که اسپانسر پرسپولیس قرعه‌کشی تحویل خودروی بی ام و را برگزار کرده و یکی از هواداران در آن برنده شده بود اما این جایزه به این هوادار تحویل داده نشد.

پیگیری بیشتر حاکی از آن بود که این پرونده مربوط به سال 1397 و زمانی بود که کارگزار اسپانسری سرخپوشان (برهان مبین) که با سیستم پیامکی برای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال درآمدزایی می‌کرد، وعده جایزه بی ام و را در قرعه‌کشی تلویزیونی داد.

در این قرعه‌کشی فردی به نام «یحیی خواجه» برنده شد اما در 5 سال اخیر نتوانست به جایزه خود برسد تا اینکه شکایتی را علیه باشگاه پرسپولیس و کارگزار اسپانسری آن صادر کند.

اما حالا بر اساس سندی که در سامانه کدال منتشر شده، باشگاه پرسپولیس روز هفتم بهمن ماه در دادگاه از این پرونده تبرئه شده و کارگزار سابق این باشگاه به عنوان متخلف معرفی شده است.

بر اساس آنچه در کدال آمده، کارگزار سابق پرسپولیس در این پرونده محکوم شده، البته محکومیت برای خودروی گرانقیمت نیست!

با این حال نکته مهم حکمی است که برای این پرونده صادر شده است: «شـکایت آقای یحیی خواجه و شرکت مبنا توسعه مبین بر الزامی به تعهد مالی و مطالبه خسارت دادرسی و تاخیر تادیه علیه شرکت ردشد ضمن تبرئه شرکت، شرکت مبنا توسعه مبین محکوم به پرداخت 8 میلیون ریال کمک هزینه خودرو bmw شده است.»

به عبارتی و در حکمی بسیار عجیب، اسپانسر سابق سرخپوشان باید تنها هشتصد هزار تومان بابت کمک هزینه خرید خودروی بی ام و به این فرد پرداخت کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها