کد خبر: 628231
تاریخ انتشار :

«اشکان خطیبی» هدف اسلحه ی «نگارجواهریان»

عکس جدیدی از یکی از سکانس های سریال خاتون منتشر شده که در آن نگار جواهریان اسلحه به دست است.

«اشکان خطیبی» هدف اسلحه ی «نگارجواهریان»
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری خانه فوتبال: نگار جواهریان بازیگر سینما و تئاتر اهل ایران است. نگار جواهریان همسر رامبد جوان ، مجری معروف خندوانه است. رامبد جوان و نگار جواهریان در سال ۹۵ با یکدیگر ازدواج کرده اند. نگار جواهریان موفق به دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر در فیلم طلا و مس شده است. نگار جواهریان از جمله بازیگرانی است که کودک خود را در خارج از کشور به دنیا آورده است. نگار جواهریان یکی از بازیگران سریال خاتون است.

عکسی از نگار جواهریان و اشکان خطیبی در سریال خاتون منتشر شده است که در آن نگار جواهریان اسلحه به دست قصد شلیک به اشکان خطیبی را دارد.

نگار جواهریان

نگار جواهریان در سن ۱۳ سالگی به مدرسه هنر و ادبیات کودکان و نوجوانان می رفت و بعد از آن در ۱۵ سالگی کار تئاتر را شروع کرده است.

اوایل دهه ۸۰ با فیلم سینمایی “من ترانه 15 سال دارم” وارد سینما شد و همچنین در همان سال در مجموعه تلویزیونی “باران عشق” به کارگردانی محمد امینی ایفای نقش کرد که هر دو بازی اش به عنوان نقش مکمل و فرعی بوده اند.

نگار جواهریان علاوه بر فعالیت های هنری اش در سینما در زمینه خبرنگاری و عکاسی هم فعالیت می کند. ضمن اینکه او در زمینه موسیقی و ترجمه کتاب هم فعالیت هایی داشته است. نکته جالب در بیوگرافی نگار جواهریان این است که تنها ستاره سینمای بعد از انقلاب را هدیه تهرانی می داند.

در سال 85 سریال “زیر تیغ” به کارگردانی مجمدرضا هنرمند و هنرنمایی زیبای پرویز پرستویی که نگار نقش دختر پرویز پرستویی را بازی می کرد روی آنتن رفت. سریال زیر تیغ فرصتی برای به شهرت رسیدن نگار جواهریان شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها