کد خبر: 625257
تاریخ انتشار :

جنجال استوری های عجیبب نوید محمدزاده

انتشار استوری منتسب به نوید محمدزاده در اینستاگرام با حواشی فراوانی مواجه شده است و برخی آن را به بازیگر زخم کاری نسبت دادند.

جنجال استوری های عجیبب نوید محمدزاده
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش سایت خبری رستانیوز: استوری‌های نوید محمدزاده به مخالفت با سریال «زخم کاری» تعبیر شده است.
نوید محمدزاده در روزهای گذشته به دلیل اظهارنظرهای کنایه‌آمیز در اینستاگرامش با حاشیه‌هایی مواجه شده است. ماجرا از آن‌جا شروع شد که این بازیگر در تصویری که به عنوان استوری اینستاگرام خود منتشر کرد، نوشت: «چند می‌گیری تعریف کنی» او همچنین در استوری دیگری که بعد از چند دقیقه حذف شد، بدون نام بردن از یک پروژه، نوشت: «به خاطر دوزار این قدر سطح سینما و بازیگری رو نیارین پایین. کار خوب تولید کنین، وقت بذارین، زحمت بکشین، درست کار کنین، به شعور مخاطب احترام بذارید. این قدر هزینه واسه تعریف از محصول معمولی (نهایت معمولی) خودتون نکنید.»

هرچند که نوید محمدزاده از هیچ پروژه یا بازیگر خاصی نام نبرده، اما انتشار این جملات باعث شد اولین نامی که به ذهن کاربران و مخاطبان برسد، نام سریال «زخمِ کاری» باشد و کاربران واکنش‌های فراوانی به آن نشان دهند. از آن جایی که این روزها دو مجموعه «می‌خواهم زنده بمانم» و «زخمِ کاری» مورد توجه ویژه مخاطبان و رسانه‌ها هستند و محمدزاده در طول انتشار سریال «می‌خواهم زنده بمانم» به بهانه‌های مختلف این سریال را تبلیغ کرده، بنابراین گزینه دیگری باقی نمانده و حدس و گمانه‌زنی‌های کاربران به سمت «زخمِ کاری» رفته است.

اظهارنظر منفی درباره اثری که در مرکز توجهات است و ادعای پرداخت پول برای تمجید از آن، اقدام بی‌سابقه‌ای از سوی نوید محمدزاده است، بنابراین چنین استوری کنایه‌آمیزی عجیب به نظر می‌رسد. علاوه بر این، مواجهه او با حواشی و جنجال‌هایی که نامش را بر سر زبان‌ها انداخته، نشان می‌دهد او معمولا از حاشیه و جنجال دوری کرده و اهل واکنش نشان دادن به حواشی نیست، به همین دلیل اکنون انتشار جملات کنایه‌آمیز درباره یک اثر و عوامل آن، بر خلاف رویه و مَنِشی که داشته، باعث تعجب مخاطبان و کاربران شده است. ولی به قدری این اظهارنظر عجیب بود که مخاطبان را بهت زده کرده و از این رو نوید محمدزاده استوری جدیدی با ذکر نام جواد عزتی منتشر کرد و نوشت: جواد عزتی جواهر.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها