کد خبر: 649768
تاریخ انتشار :

کولاک بهنوش بختیاری پشت موتور | موتورسواری بهنوش بختیاری

تصویر جالب از موتور سواری بهنوش بختیاری بازیگر سریال های طنز که مربوط به یکی از پروژه هایش است.

کولاک بهنوش بختیاری پشت موتور | موتورسواری بهنوش بختیاری
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بهنوش بختیاری بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایرانی گویا علاقه خاصی به خلاف دارد. بهنوش بختیاری در سکانش های زیادی سوار بر موتور شده است. بهنوش بختیاری چندین و چند عکس و فیلم پست موتورسیکلت دارد که در فیلم های مختلف بازی کرده است. بهنوش بختیاری ید طولایی در حاشیه سازی و جنجال دارد. بهنوش بختیاری در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد که هر از گاهی بسیار بر سر زبان ها میافتد.

در پایان این مطلب می‌توانید تصاویر زیادی از بهنوش بختیاری سوار بر موتورهای متفاوت را ببینید.

بهنوش بختیاری

 

او ۲۹ اردیبهشت سال ۱۳۵۴ متولد شده است. خانم بازیگر دارای مدرک کارشناسی رشته زبان فرانسوی است. از آثار هنری ایشان می توان به بازی در سریال سارق روح، چهار چرخ و فیلم سینمایی بازگشت به آینده اشاره کرد. در قسمت زیر تصویر جالب از موتور سواری بهنوش بختیاری بازیگر سریال های طنز را قرار داده ایم. برای مشاهده این عکس در نیک صالحی همراته ما باشید.

موتور سواری بهنوش بختیاری

فیلم همه چی عادیه، اینجا ورامین، در حال فیلمبرداری، به کارگردانی و تهیه کنندگی محسن دامادی، عکس از لیلا خوش کنار عزیز و عباس غزالی که پدیده بازیگری است. من بعد از این همه سال از او یاد گرفتم، بازیگری به تمام معنا کامل است، کاش همه ما بازیگران، دقت و تکنیک و حس این بشر را داشته باشیم، یا لااقل کسب کنیم، تلاش کنیم که به دستش بیاوریم.

در سینما خانمی هست که سر هر فیلمی می‌رود کلا فیلمنامه را نخوانده و افتخارش این است که من فیلمنامه نمیخوانم. از پژمان و عباس یاد گرفتم، کمک کردن به بازیگر مقابل را، مهربان بودن در بازیگری را!"

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها