کد خبر: 649959
تاریخ انتشار :

آشتی کنان بهنوش بختیاری و امیر تتلو | ماجرای دعوای بهنوش بختباری و تتلو چه بود؟

بهنوش بختیاری و امیر تتلو در جشن تولد یک‌سالگی فارس پلاس درسال 1396 با یکدیگر آشتی کردند.

آشتی کنان بهنوش بختیاری و امیر تتلو | ماجرای دعوای بهنوش بختباری و تتلو چه بود؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

امیر تتلو زمانی در ایران چهره محبوب و معروفی بود. امیر تتلو حتی در یکی از برنامه های تبلیغاتی ابراهیم رئیسی برای انتخابات رئیس جمهوری هم حضور داشت. امیر تتلو آهنگی هم روی ناو ایران در خلیج فارس خواند که همگی در راستانه گرفتن مجوز بود اما این اتفاق نیافتاد. امیر تتلو دز زمان حضور در ایران درگیری سخت و شدیدی هم با بهنوش بختیاری داشت. در این مطلب 0 تا 100 ماجرای درگیری و پس از آن آشتی امیر تتلو و بهنوش بختیاری را باهم مرور می‌کنیم.

درگیری و دعوای بهنوش بختیاری با امیر تتلو در برنامه که از شبکه سیه سیما پخش می شد، توسط بهنوش بختیاری پرده برداشته شد . بهنوش بختیاری در این فیلم گفت: یک روز دیدم که فحش های بد و بسیار رکیک در پیج انیستاگرام من توسط برخی کاربران که طرفدار این شخص بودند سیل گونه در حال روان شدن است . بعد از اینکه موضوع را پیگیری کردم فهمیدم که این شخص ( امیر تتلو ) در صفحه اینستاگرامش نوشته ما هم بزرگ هستیم و برای خودمان طرفدارنی داریم و کسی هستیم. که من هم بعد از چند روز مجبور شدم به این حرکت ناشایست که باعث ناراحتی همسرم و خانواده همسرم نیز شده بود واکنش نشان بدم و از خودم دفاع کنم . ماجرای دعوای بهنوش بختیاری و امیر تتلو مدتی قبل اتفاق افتاده بود که این بازیگر زن در شبکه ۳ سیما از این مراجرا پرده برداشت

ماجرای دعو

ای امیر تتلو و بهنوش بختیاری

ارتباط این دو هنرمند از آنجایی شروع شد که خانم بختیاری طی نوشته ای که در صفحه ی اجتماعی خود گذاشته بود ، از آقای تتلو بابت اشعار با احساسش تشکر کرد و در جواب خانم بهنوش بختیاری ، امیر تتلو در صفحه ی اجتماعی خود از دل گرمی بهنوش بختیاری خوشحال شده و تشکر ویژه ای را به عمل آورد. متن نامه ی تشکر آمیز این دو نفر را می توانید در زیر مشاهده کنید.

بهنوش بختیاری

پس از این ماجرای آشنایی با یکدیگر و تشکر کردن از هم ، کار به جاهایی کشیده شد که کم کم به طرفدارهای خانم بهنوش بختیاری عزیز داشت اضافه می شد. تا قبل از این ماجرا تعداد طرفدارهای امیر تتلو در اینستاگرام بیشترین فالوو را داشته بود اما روز به روز تعداد فالوو های خانم بهنوش بختیاری داشت به آمار امیر تتلو نزدیک تر می شد.تا اینکه در پیامی از سوی امیر تتلو به بهنوش بختیاری گفته شد که : شما فالوو هایتان الکی است و آنها را خریداری کرده اید. با این که امکان خریداری کردن فالوو ها وجود دارد اما خانم بختیاری این ادعا را تکذیب کرده. و اینجا نقطه ی دعوای این دو هنرمند آغاز شد. خانم بهنوش بختیاری که نسبت به آقای امیر تتلوی تازه کار ، قدمت بیشتری در زمینه ی هنر دارد ، و به طبع طرفداران بیشتری هم در پی خود داشته ، به خاطر فحاشی و الفاظ زشتی که طرفداران تتلو برای او در صفحه ی اینستاگرامش می گذارند ، بسیار ناراحت شده.

سلام دوستانم.. من نمیدونم آیا نیروی حسادت انقدر میتونه قوی باشه که حتی کسی رو که یک عمر برای این مردم خالصانه کار کرده وخنده به لبشان آورده رو هم میشه با تهمت و بی ا دبی و تخریب چهره او پیش مردمش از چشم انداخت.. اونم از طرف کسانی که با خوش قلبی تمام ازشون حمایت کردم.. نمیدونم آیا میشه محبت و عشق مردم روستاها رو که حتی موبایلم ندارند رو خرید.. اما اگه خدا بخواد به تو عزت میده.. درست مثل خدابیامرز مرتضی پاشایی که متاسفانه بعضی ها به اوو جایگاهش هم حسادت کردن.. دو روزه دارم توهین میشنوم و نمیدونم گناهم چیه.. آدم به خاطر به ثمر رسیدن تلاش و موفقیتش در ایران تنبیه میشه.. اون بیرون نزدیک هشتاد میلیون نفر انسان هست که این فضا در برابرش هیچ است و من افتخارم اینه که دورترین روستاهای این کشور رو دیدم و مردمش منو روی سر گذاشتن..

آشتی تتلو و بهنوش بختیاری

این لطف اون بالایی هست.. ما کی هستیم؟سپاسگزارم از توهین هاتون عشاق بدون قید وشرط.. دعا کننده های هرشب.به این سادگی نمیتونیم آدمارو به خاطر بالاتر رفتن خودمون از چشم مردم بیندازید.اعتبار مثقال مثقال جمع میشه با اخلاق و انسانیت.. نه با پست اینستاگرام.همیشه از خدا خواستم هر چی بهم میدی اول جنبه اونو بده.. و حسادت و تهمت و از وجودم بگیر.. از دوستانم انتظار دارم پا روی حق نگذارند و عشق بدون قید وشرط رو با شعور وادب و شخصیت اجتماعی به دوستان نشان بدید.در ضمن قابل توجه دوستان،من که یک شبه به اینجا نرسیدم و دوستانی که منو می شناسن میدونن که من از سال ٧۴ بی وقفه کار کردم و زحمت کشیدم و همیشه جواب بی معرفتی رو با معرفت دادم.کاشکی کسایی که توهین و بی ادبی می کنن،پست های چهار ماه قبل من رو ببینن که من چطوری به حرمت موسیقی با نهایت احترام و خوش قلبی دو پست از کسی که تا حالا ندیدم گذاشتم و دفاع کردم مرسی که جوابم رو اینجوری با نا جوانمردی دادین.. ما فیک.. شما طبیعی.. ما بد شما خوب.. شما اول.. اول.. در پناه حق… یاعلی.

بهنوش بختیاری

او در پیامی گفته که حتما به پلیس سایبری شکایت خواهد کرد.

بهنوش بختیاری

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها