کد خبر: 584043
تاریخ انتشار :

کشف حجاب شقایق دهقان + عکس

کشف حجاب شقایق دهقان + عکس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

شقایق دهقان بازیگر است. شقایق دهقان در گذشته جاری بهاره رهنما بوده است. شقایق دهقان اخیرا در سریال ن.خ بازی کرده است. شقایق دهقان همسر مهراب قاسم‌خانی است که اخیرا خبر جدایی آنها منتشر شد. شقایق دهقان در گذشته در سریال‌هایی مانند شب‌های برره و پاوچین به کارگردانی مهران مدیری بازی کرده است.

مهراب قاسم خانی بیش از یک سال می باشد که هیج تصویری از همسرش شقایق دهقان در صحفه شخصی اش منتشر نکرده و این مسئله به شایعه جدایی این بازیگر و همسرش دامن زده است.

مهراب قاسم خانی و شقایق دهقان زوج دوست داشتنی سینمای ایران این روزها در سکوت به زندگی خود ادامه می دهند اما شایعه جدایی این دو بدونه واکنش آن ها در هاله از ابهام قرار دارد زیرا حتی در آخرین تولد نویان پسر این زوج عکسی از خانم بازیگر نبوده است. در ادامه عکس های از مهراب قاسم خانی و همسرش در کنار فرزندانش را در نیک صالحی مشاهده کنید.

عکس های قاسم خانی و شقایق دهقان

مهراب قاسم خانی نویسنده سریال های طنز خاطره انگیزی همچون شب های ببره، در دهه ۷۰ و ۸۰ است. وی فعالیت جدی‌ اش در صدا و سیما را در سال ۱۳۷۸ و با برنامه ببخشید شما؟ که برنامه‌ای طنز به کارگردانی مهران مدیری بود آغاز نمود. اما به گفته خود او اوج کارهای هنری‌ اش به مجموعه تلویزیونی پاورچین برمی‌ گردد. در زمستان ۱۳۸۲ تا بهار ۱۳۸۳ مجموعه طنز نقطه‌چین را با نوشته‌ های خود یاری رساندند.

پس از آن در پاییز و زمستان همان سال به همراه برادر بزرگ خود پیمان قاسم خانی و همسرش شقایق دهقان، مهدی مظلومی را در ساخت طنز کمربندها را ببندیم یاری رساندند.

پس از مدتی در پاییز و زمستان ۱۳۸۴ از فیلم‌نامه‌ نویسان شبهای برره شد و سال ۱۳۸۵ را با باغ مظفر به پایان رساند. کار بعدی او در تلویزیون نیز مجدداً همکاری با پیمان قاسم خانی در نوشتن فیلمنامه سریال مرد هزار چهره به کارگردانی مهران مدیری بود که نوروز ۱۳۸۷ از تلویزیون پخش شد. وی در تابستان و پاییز ۱۳۸۸ سریال مسافران را به کارگردانی رامبد جوان روی آنتن داشت.

سریال ساختمان پزشکان

یکی از موفق‌ترین کارهای مهراب، سریال ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت بود که تابستان ۱۳۹۰ از شبکه سوم سیما پخش شد. آخرین کار پخش شده از او سریال پژمان به کارگردانی سروش صحت است.

ممنوع‌الکاری مهراب قاسم‌خانی

در سال ۱۳۹۵ وی با کارگردانی و نویسندگی در مجموعهٔ دورهمی پس از چند سال ممنوع‌ الکاری در تلویزیون به تلویزیون برگشت ولی به دلیل مشکلاتی از نوشته شدن اسم او در تیتراژ ممانعت شد. پس از پخش ۱۲ قسمت از این مجموعه، وی حتی از ورود به لوکیشن مجموعه نیز منع شد.

ازدواج‌های مهراب قاسم‌خانی

مهراب قاسم‌خانی دو بار ازدواج کرده‌است. حاصل ازدواج اولش یک دختر به نام نیروانا بود. پس از جدایی از همسر اولش، وی برای بار دوم در سال ۱۳۸۳ با شقایق دهقان ازدواج کرد. حاصل این ازدواج پسری به نام نویان بود.

وی در فضای مجازی فعالیت جدی دارد و صفحه وی همواره برای هوادارانش به روز می شود. در حالیکه مدت هاست تصویری از همسرش شقایق دهقان منتشر نکرده است و در پست های آخر سال صفحه اش سال ۹۸ را سال سخت جدایی خوانده است، برخی از صفحات مجازی به بازنشر عکس های خانوادگی مهراب قاسم پرداخته اند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها