کد خبر: 619457
تاریخ انتشار :

عکس لو رفته نوید محمدزاده در ماشین شخصی اش + عکس دیده نشده

عکسی که نوید محمدزاده در ماشینش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

عکس لو رفته نوید محمدزاده در ماشین شخصی اش + عکس دیده نشده
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمد زاده متولد 1365 است و اصالتا کُرد ایلام. بازیگری را از کار های دانشجویی آغاز کرده و حالا چند سالی است که به فضای حرفه ای وارد شده است. طراوت و انعطافش در نقش هایی که تاکنون بازی کرده است نوید معرفی یک بازیگر باهوش و سبک دار را در آینده تئاتر می دهد.

نوید محمدزاده اهل ایلام است که بازیگری را از سال 82 در مؤسسه هفت هنر کرج آغاز کرده و در این موسسه زیر نظر هنرمندانی همچون محمد یعقوبی،‌ مهتاب نصیرپور، علی سلیمانی، و امیر قنبری آموزش دیده است. او تا سال 86 فعالیت حرفه‌ای نداشته اما در این سال در فیلم «در میان ابرها» به کارگردانی روح‌الله حجازی در نقش مکمل مرد بازی کرده است. او در همان سال‌ها در جشنواره استانی تئاتر تهران جوایزی را دریافت کرده و پس از آن نیز در جشنواره یازدهم تئاتر دانشگاهی جایزه بازیگری دوم مرد را دریافت کرده است

نوید محمدزادهنوید محمدزاده سال 87 با بازی در نمایش «ماه در آب» نوشته فارس باقری و کار محمد کوروش‌نیا به تئاتر حرفه‌ای راه پیدا کرد و برای بازی در این نمایش جایزه بازیگری مرد را در جشنواره استانی تهران دریافت کرد. پس از آن در فیلم «آندو» به کارگردانی بهروز قبادی بازی کرد که این نمایش مجوز اکران نگرفت.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها