کد خبر: 627531
تاریخ انتشار :

تمرکز شما فقط روی یک تیم بود آقای وزیر!

مصاحبه جنجالی سعیدمعروف علیه وزیر روحانی + فیلم

سعید معروف در ادامه اظهاراتش با کنایه به قهرمانی پرسپولیس برای پنجمین بار متوالی گفته است: وزیر ورزش بیشترین هم و غمش روی پوکر و گلات کردن یک تیم بوده و کلیت ورزش را فراموش کرده است.

مصاحبه جنجالی سعیدمعروف علیه وزیر روحانی + فیلم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سعید معروف کاپیتان و پاسور تیم ملی والیبال ایران درباره وزیر ورزش و جوانان و گلات پرسپولیس اظهارات بسیار تند و جنجالی را مطرح کرده است.

حمله عجیب و جنجالی سعید معروف به گلات پرسپولیس و وزیر ورزش/ ورزش ایران فدای یک تیم شد؛ سال‌های سیاهی بود!

یکی از مجریان رادیو در برنامه‌ای به اظهارات جنجالی سعید معروف پرداخت و گفت: سعید معروف پس از شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل ژاپن و حذف تیم ملی از المپیک، صحبت‌های بسیار جنجالی را مطرح کرده و به شدت به وزیر ورزش تاخته است.

این مجری رادیو ادامه داد: نکته‌ای که سعید معروف روی آن بسیار تاکید کرده این است که با حضور سلطانی فر بر مسند وزارت ورزش، سال‌های سیاهی برای ورزش ایران رقم خورده است.

بر اساس اظهارات این مجری رادیو، سعید معروف در ادامه اظهاراتش با کنایه به قهرمانی پرسپولیس برای پنجمین بار متوالی گفته است: وزیر ورزش بیشترین هم و غمش روی پوکر و گلات کردن یک تیم بوده و کلیت ورزش را فراموش کرده است.و تمرکزش فقط روی یک تیم خاص بوده است.

مجری رادیو نیز در واکنش به اظهارات جنجالی سعید معروف گفت: ما خودمان به سعید معروف نقد داریم؛ درباره حضورش در کنار تیم، قهر کردن و برگشتن به تیم و کارهایی که در تیم ما انجام داد.

روایت مجری رادیو از اظهارات جنجالی سعید معروف را در زیر بشنوید:

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها