کد خبر: 631692
تاریخ انتشار :

مقایسه هتل های لوکس 5 ستاره کیش

مقایسه هتل های لوکس 5 ستاره کیش
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بعضی از افراد وقتی صحبت از مسافرت لوکس و لاکچری می‌شود فقط به مسافرت خارجی فکر می‌کنند. ولی همیشه مواقع این طرز فکر درست نیست با کمی اطلاعات می‌توانید بفهمید که جزیره کیش یکی از بهترین مقصدها برای مسافرت‌های لاکچری و لوکس است. این جزیره با داشتن امکانات رفاهی جذاب و هیجان‌انگیز، مراکز خرید و پساژهای جذاب توانسته نظر مسافران داخلی را نسبت به خود عوض کند تا این جزیره را جایگزین مسافرت خارجی خود کنند.

هتل های 5 ستاره کیش هم عاملی مهم در جذب مسافران هستند. یکی از معروف‌ترین هتل‌های این جزیره هتل ترنج بوده و تور کیش هتل ترنج یکی از محبوب‌ترین تورهای جزیره کیش است. هتل‌های با کیفیت و عالی کیش زیاد هستند و نمی‌توان آن‌ها را با هم مقاسیه کرد؛ زیرا هرکدام ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند. ما در این مطلب به‌طورکلی دوتا از بهترین هتل‌های کیش را باهم مقایسه کردیم؛ پس با ما همراه باشید.

هتل میراژ

هتل پنج ستاره میراژ یکی از لوکس‌ترین و محبوب‌ترین هتل‌های جدید جزیره زیبای کیش بوده که در سال 1397 به بهره‌برداری رسیده است. ساختمان این مجموعه با معماری خاص و مدرن در هشت طبقه بنا شده و 178 باب اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات و تجهیزات مدرن با چشم‌انداز زیبای رو به دریا دارد. این هتل را می‌توان جزو هتل های لوکس کیش دانست و در آن اقامت بی‌نظیری را تجربه کرد. یکی از ویژگی‌های خوب این هتل فاصله کم آن با دریا است. در ساحل نزدیک این هتل انواع تفریحات آبی وجود دارد.

موقعیت مکانی هتل میراژ

هتل میراژ کیش با قرارگیری در بلوار دریا و نزدیکی به مراکز خرید و اسکله تفریحی یکی از بهترین هتل‌ها برای اقامت در کیش است. این هتل تا ساحل و اسکله بزرگ تفریحی فاصله‌ای 800 متری دارد. همچنین فاصله 850 متری هتل پنج ستاره میراژ کیش تا پردیس بین‌الملل دانشگاه صنعتی شریف، مزیت دیگر این هتل است. از دیگر فاصله‌های نزدیک این هتل با محل‌های مهم می‌توان به مراکز خرید مریم و ونوس به فاصله 450 متری اشاره کرد.

خدمات و امکانات هتل میراژ

ساختمان این هتل از خدمات و امکانات رفاهی نظیر استخر، سونا، لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، کافی شاپ، اتاق چمدان، روزنامه، آتلیه تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، خشکشویی و... برخوردار است. از خدمات ویژه‌ دیگر این هتل می‌توان به دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق تاکسی سرویس، خدمات باربری، پارکینگ، فضای سبز، جکوزی، سالن بیلیارد، شبکه پخش فیلم، کرایه اتومبیل، خدمات بیدار باش، خدمات خانه‌داری، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در طبقات و... اشاره کرد.

02

معرفی هتل ترنج

هتل ترنج شبیه به یک ترنج بزرگ درمیان آب‌های خلیج فارس در جزیره طراحی شده است. این هتل با طراحی منحصربه‌فرد و خاص در شمال غربی جزیره در سال 1394 افتتاح شد. این مجموعه اقامتی اولین هتل دریایی خاورمیانه محسوب می‌شود که در دو فاز تعریف شده است. فاز اول آن را با طراحی بته جقه روی آب و فاز دوم آن را به‌صورت طبقاتی در ساحل جزیره ساخته‌اند. همه اتاق‌های هتل ترنج کیش دریچه‌ای شیشه‌ای در کف اتاق و بالکن دارند که می‌توانید به‌راحتی طلوع و غروب خورشید را در جزیره ببینید و از آن لذت ببرید.

طراحی هتل ترج اقامتی رویایی در جزیره آرام کیش را برایتان مهیا می‌کند. ردیف داخلی اتاق‌ها یعنی لایه داخلی ترنج نمایی رو به دریاچه کوچکی دارند که درمیان این ترنج شکل گرفته و واحدهای اقامتی بیرونی ترنج رو به آب هستند. این هتل را می‌توان یکی از بهترین هتل‌های کیش و ایران دانست.

این هتل زیبا قابل مقایسه با هتل‌های دریایی مالدیو بوده که از بهترین هتل‌های دنیا است. هتل ترنج مطابق با استانداردهای حفظ محیط‌زیست طراحی شده و برای جلوگیری از آسیب‌هایی همچون سیل و سونامی‌ها تدابیر لازم را دارد. اگر لیستی از لوکس‌ترین هتل‌های کیش آماده کنید، بی‌شک هتل ترنج در جایگاه اول هتل های لوکس کیش قرار می‌گیرد.

موقعیت مکانی هتل ترنج

هتل ترنج کیش ابتدای جاده جهان و مابین میدان جاسک و کلبه هور قرار دارد. فاصله هتل ترنج تا مرکز شهر کیش 15 دقیقه با ماشین و تا فرودگاه 9 دقیقه است. همچنین فاصله تا مکان‌های مهم شهر نظیر مسیر ویژه دوچرخه‌سواری، کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز، درخت سبز، روستای باغو، دهکده المپیک، شهر باستانی حریره و... کم‌تر از 10 کیلومتر برآورد می‌شود.

03

امکانات و خدمات تور کیش هتل ترنج

از امکانات و خدمات رفاهی هتل ترنج در تور لحظه آخری کیش می‌توان به آتلیه عکاسی، چای‌خانه سنتی، روزنامه روز، زمین ورزشی، خشکشویی، سیستم اعلام حریق، کافی‌شاپ، نمازخانه، اتاق بازی، سالن بیلیارد، اتاق چمدان و... اشاره کرد. ویژگی‌های منحصربه‌فرد این هتل نظیر خدمات باربری، فضای سبز، شبکه پخش فیلم، ماساژ، سالن ورزشی، استخر، خدمات ویژه برای افراد دارای معلولیت، خدمات خانه‌داری، سیستم تهویه مطبوع، جکوزی، پارکینگ، دستگاه خودپرداز، سونا، صندوق امانات و... مسافران را از اقامت در ترنج راضی نگه می‌دارد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها