کد خبر: 651063
تاریخ انتشار :

مهران غفوریان | حواشی سلبریتی

دلیل پیر شدن ناگهانی مهران غفوریان چیست؟ | عکس ناراحت کننده از مهران غفوریان

مهران غفوریان با انتشار عکسی در کنار دخترش حواشی زیادی به راه انداخت.

دلیل پیر شدن ناگهانی مهران غفوریان چیست؟ | عکس ناراحت کننده از مهران غفوریان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مهران غفوریان بازیگر محبوب سینما و تلویزیون است که با بازی در سریال تلویزیونی " زیر آسمان شهر" به محبوبیت رسید. فیلم هایی که اکثراً مهران غفوریان در گذشته بازی می کرد در حیطه طنز بوده و خیلی موفق در این زمینه عمل کرده است. مهران غفوریان چند مدتی بود که از بازیگری دور شده بود و خبری از او نبود. ازوداج مهران غفوریان دوباره او را بر سر زبان ها انداخت. مهران غفوریان ماه های گذشته به بیماری دچار شد و در بیمارستان بستری شد اما توانست این بیماری را شکست دهد. مهران غفوریان اخیرا در سریال خانگی نیسان آبی، خاتون بازی کرده است.

مهران غفوریان

جلف‌بازی مهران غفوریان برای همسرش

استوری تند همسر مهران غفوریان

مهران غفوریان

شغل جدید مهران غفوریان

مهران غفوریان و دخترش هانا مشغول گوش دادن به آهنگ برنامه مهمونی بودند و همراه با این آهنگ لبخوانی می کردند. مهران غفوریان همراه دخترش مشغول خواندن و زمزمه این آهنگ بودند و او در این حال کلیپی از حال خوش و حرکات موزون دخترش در اینستاگرام منتشر کرد.

بیوگرافی مهران غفوریان

مهران غفوریان مهران غفوریان زادهٔ سوم شهریور ۱۳۵۳ در تهران بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم نامه نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است. مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته ی نقاشی - نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز میباشد.

بازیگری را با مجموعه طنز جنگ 39، به کارگردانی داریوش کاردان آغاز کرد؛ و خیلی زود به عرصه کارگردانان تلویزیونی پیوست.

در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد و بزرگ شده تهرانسر و محله دریاست. پدرش ناخدای نیروی دریایی و اهل تهران و مادرش معلم و اهل تبریز است. یک برادر به نام مهدی دارد که از او ۵ سال بزرگتر است و آهنگسازی می‌کند.

اولین بار سال 1373 در 20 سالگی به پیشنهاد یکی از دوستانش در تست برنامه آیتمی 39 به کارگردانی داریوش کاردان شرکت کرد و قبول شد.

اما اوج شهرت او برای ساخت مجموعه تلویزیونی زیر آسمان شهر بود که از بهترین و پر مخاطب ترین سریال های چند دهه اخیر تلویزیون بود که سری دوم و سوم آن را نیز ساخته و خودش نیز در نقش بهروز خالی بند نقش آفرینی کرده بود.

مهران غفوریان

خانواده هنرمند مهران غفوریان

ریشه هنر در خانواده مهران غفوریان از پدر آن ها که خطاط بوده آغاز شده است که علاو بر این هنر ها نقاشی و آواز خوانی را هم داشته اند.

مهران غفوریان یک بردار به اسم مهدی دارد که 5 سال از وی بزرگتر می باشد و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته موسیقی انجام داده است.

ازدواج و همسر مهران غفوریان

ازدواج مهران غفوریان در 13 دی ماه 1393 ازدواج کرد، او خبر نامزدی اش را در برنامه گلخانه همان سال رسانه ای کرد. آن ها اکنون صاحب یک فرزند دختر به نام هانا هستند.

ماجرای بیماری مهران غفوریان

27 مهر ماه 1400 همسر مهران غفوریان در این باره در اینستاگرام نوشت «امروز حدود ساعت ۱۲ ظهر مهران عزیزم دچار عارضه قلبیسکته شد و با آمبولانس به بیمارستان قلب جماران انتقال داده شد …فردا عمل قلب باز روی مهران انجام میشه ، عاجزانه از شما مردم مهربون میخوام که برای سلامتیش دعا کنید.»

بعد از عمل قلب باز، منوچهر هادی کارگردان سینما و تلویزیون، درباره نتیجه عمل جراحی مهران غفوریان گفت خوشبختانه جراحی قلب باز مهران غفوریان به خوبی انجام شد.

وی افزود پزشکان از عمل جراحی انجام شده رضایت کامل داشتند؛ ان شاء الله خیلی زود بهبودی کامل حاصل شود.

خصوصیات اخلاقی مهران غفوریان از زبان خودش

من برخلاف شخصیت هایی که در بازی می کنم، خیلی جدی ام و در زمان کار با جدیت تمام کارهایم را دنبال می کنم . کسانی که با من کار کرده اند از خصوصیات اخلاقی من با خبر هستند ولی در کل سعی می کنم هر کاری را در زمان خودش انجام دهم.

لاغری مهران غفوریان

به خاطر از بین رفتن و ساییده شدن مفصل ران و وزن زیادی که داشته مجبور شد یک بار تن به جراحی لاغری بدهد که می گوید بیشتر سایزم کم شد تا وزنم حالا با رژیم غذایی به شدت لاغر کرده است.

مهران غفوریان

کارهای سینمایی مهران غفوریان

1397ما همه با هم هستیم کمال تبریزی

1396داش آکل محمد عرب

1396خالتور آرش معیریان

1396ما خیلی باحالیم بهمن گودرزی

1395آس و پاس آرش معیریان

1395ارادتمند؛ نازنین، بهاره و تینا عبدالرضا کاهانی

1394ناردون فریدون حسن پور

1393مجرد 40 ساله شاهین باباپور

1392کالسکه آرش معیریان

1391جابه جا علی توکل نیا

1389سه نفر روی خط خسرو ملکان

1389فوتبالی ها سیامک خواجه وند

1388پرواز مرغابی ها علی شاه حاتمی

1388حلقه های ازدواج شاهین باباپور

1385دختر میلیونر اکبر خامین

1385زن بدلی مهرداد میرفلاح

1385کلاهی برای باران مسعود نوابی

1383انتخاب تورج منصوری

1383شارلاتان آرش معیریان

1376کلید ازدواج داود موثقی

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها