کد خبر: 654472
تاریخ انتشار :

تظاهرات در پاکستان علیه اسلام‌ستیزی

شهرهای مختلف پاکستان امروز شاهد برگزاری تظاهرات علیه بی حرمتی به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) بود و همچنین نمایندگان پارلمان این کشور در اسلام‌آباد تا محل سفارت هند دست به راهپیمایی زدند.

تظاهرات در پاکستان علیه اسلام‌ستیزی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، از رسانه‌های پاکستانی، مسلمانان این کشور پس از اقامه نماز جمعه در شهرهای بزرگ تظاهرات کرده و بی حرمتی برخی مسوولان حزب حاکم هند علیه پیغمبر مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله وسلم را محکوم کردند.

شهرهای اسلام‌آباد، راولپندی، لاهور، پیشاور، حیدرآباد، کراچی، مولتان، فیصل آباد، مظفرآباد و کویته شاهد تظاهرات مردم در محکومیت اسلام ستیزی و توهین به مقدسات مسلمانان بود.

در اسلام‌آباد نمایندگان مجالس ملی و سنای پاکستان به رهبری روسای پارلمانی تا محل سفارت هند در منطقه دیپلماتیک راهپیمایی کرده به اظهارات اخیر ۲ مسوول سیاسی حزب حاکم این کشور اعتراض کردند.

«محمد صادق سنجرانی» رئیس مجلس سنای پاکستان طی سخنرانی مقابل سفارت هند گفت: حضرت رسول الله (ص) موجب رحمت نه فقط برای مسلمانان بلکه برای کل جهان هستند و بی حرمتی به مقام نورانی ایشان علاوه بر مسلمانان برای دیگر ادیان الهی نیز دردناک است.

وی افزود: مسلمانان جهان علیه اسلام‌ستیزی متحد هستند و ما از حکومت هندوستان می‌خواهیم که خیلی فوری ضمن محاکمه و مجازات توهین کنندگان به مقدسات اسلامی، به صورت رسمی عذرخواهی کند.

 

تظاهرات در پاکستان علیه اسلام‌ستیزی؛ تجمع نمایندگان پارلمان مقابل سفارت هند

 

هواداران احزاب سیاسی از جمله جماعت اسلامی، جمعیت علمای اسلام و گروه‌های مذهبی شیعیان نیز امروز پس از اقامه نماز جمعه دست به راهپیمایی زده و اسلام ستیزی در هند و اقدامات تحریک آمیز علیه اعتقادات و باورهای مسلمانان را محکوم کردند.

آنان از سازمان همکاری اسلامی خواستند تا دولت‌هایی که در کشورشان نفرت علیه مسلمانان و سرکوب مذهب اسلام وجود دارد را پاسخگو کند و اجازه ندهد تندرویان با سوء استفاده از سکوت حاکمیت، دست به اقدامات خطرناک بزنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها