کد خبر: 671656
تاریخ انتشار :

حسینی‌کیا:

عفو محکومان یک کارِ نوظهورِ خوب است

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: عفو و بخشش محکومان و متهمان کار نوظهورِ خوبی بود و اقتدار نظام را نشان می دهد.

عفو محکومان یک کارِ نوظهورِ خوب است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با تاثیر بخشودگی ها از سوی رهبری و رئیس جمهور بیان کرد: این اقدام، هم باعث ایجاد همبستگی ملی می شود و هم اینکه اقتدار نظام را نشان می دهد تا کسانی که بر روی نظام شمشیر کشیدند بدانند نظام با نگاه مهربانانه و پدرانه رهبر معظم انقلاب به آنها نگاه می کند.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عفو و بخشش محکومان و متهمان کار نوظهورِ خوبی بود، گفت: تاثیر آن در کم کردن فاصله دولت و ملت این است که باید دولت اعتراضات بحقی که در حوزه معیشتی وجود دارد را بشنود. بنابراین نیازمند اصلاح جدی در رویه های اقتصادی هستیم که بخشی از مشکلات معیشتی نیز با اصلاحات اقتصادی حل خواهد شد.

حسینی کیا افزود: این عفو و بخشش به خصوص برای کسانی که توسط شبکه های اجتماعی و فضای مجازی گول خورده بودند و بخشیده شدند باعث شد که متنبه شوند و به آغوش خانواده هایشان بازگردند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان با بیان اینکه این عفو و بخشش نشان از وحدت ملی دارد، تاکید کرد: همچنین اینگونه بخشش ها برای نظام اسلامی اقتدارآفرین است، چراکه از یک سو نقش کلیدی رهبر معظم انقلاب را در دنیا بیان می کند که در عین اینکه شاید بخشی از فضای جامعه ملتهب گونه بوده اما همه را عفو می‌کنند و این نشان از ثبات و اقتدار نظام دارد.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها