کد خبر: 704321
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/ گفت‌وگوی «فردا» با لاله افتخاری

لیست شورای وحدت مورد اجماع انقلابی‌های اصیل است

نماینده ادوار مجلس گفت: اکنون از جامعه روحانیت مبارز تا مؤتلفه به عنوان گروه‌هایی اصیل و با ریشه تا تشکل‌های جوانان و بسیاری از احزاب و گروه‌ها پشت لیست شورای وحدت ایستاده‌اند.

لیست شورای وحدت مورد اجماع انقلابی‌های اصیل است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه‌نیوز: شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی توانست با لیست انتخاباتی خود ثابت کند که اعتلای کشور و نفع مردم در اولویت اهدافش قرار دارد. این لیست اکنون مورد نظر و حمایت همه نیروهای اصیل و با ریشه قرار دارد؛ افراد و گروه‌هایی که خوانشی بدون بدون افراط و تفریط، متکی بر شرع و البته رعایت حقوق مردم و پایبندی واقعی به اصل جمهوریت از جمهوری اسلامی دارند.

لاله افتخاری، نماینده ادوار مجلس، درباره این موضوع به «نامه‌نیوز» گفت: «لیست شورای وحدت مزایایی دارد که در لیست‌های دیگر انتخاباتی مشاهده نمی‌شود. لیست آن‌طور که جامعه می‌خواهد تهیه شده است و محور اصلی آن تخصص نامزدهاست. این لیست می‌خواهد به مردم اطمینان دهد نفراتی که وارد مجلس می‌شوند تخصص لازم برای حل مشکلات را دارند. از سوی دیگر می‌بینیم که تعداد بانوان حاضر در لیست قابل توجه است؛ موضوعی که اکنون جامعه طلب می‌کند و می‌خواهد زنان بیش از پیش از مسئولیت داشته باشند. وقتی به کلیت لیست نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که امید بسیار زیادی می‌رود که این نفرات بتوانند در مجلس تحولی ایجاد کنند و به رفع مشکلات مردم بپردازند».

او ادامه داد: «نکته بارز دیگر لیست شورای وحدت هم‌گرایی جوانان و پیشکسوتان است. به این معنی که هم جوانان متخصص در لیست حضور دارند و هم چهره‌های کارآزموده و باتجربه».

این فعال سیاس همچنین بیان کرد: «اکنون از جامعه روحانیت مبارز تا مؤتلفه به عنوان گروه‌هایی اصیل و با ریشه تا تشکل‌های جوانان و بسیاری از احزاب و گروه‌ها پشت لیست شورای وحدت ایستاده‌اند. واقعیت این است که لیست شورای وحدت مورد اجماع انقلابی‌های اصیل است. همه احزاب و گروه‌های هم‌پیمان با شورای وحدت به صورت دموکراتیک در شورای وحدت حضور دارند و به هیچ وجه هیچ سهم‌خواهی یا قدرت‌طلبی در میان آنها دیده نمی‌شود و همه در یک فکر هستند؛ تشکیل مجلسی کارآمد و متعهد به ارزش‌های انقلاب اسلامی».

افتخاری در پایان گفت: «من تصور می‌کنم گرچه مجلس یازدهم مصوبات خوبی هم داشت اما بودند نمایندگانی که تخصص لازم را نداشتند و نتوانستند آن‌طور که جامعه انتظار داشت، عمل کنند. من فکر می‌کنم با رأی‌آوری نفرات حاضر در لیست شورای وحدت می‌شود انتظار داشت که تحولی در مجلس رخ دهد و شاهد مجلسی بسیار کارآمدتر باشیم».

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها