کد خبر: 707409
تاریخ انتشار :

تحلیل دیگران؛

راز موفقیت «وعده صادق» از نگاه کیهان

کیهان نوشت: عملیات گسترده پهپادی و موشکی «وعده صادق» جلوه و تبلور هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه دیپلماسی و نهادهای عملیاتی و میدانی است.

راز موفقیت «وعده صادق» از نگاه کیهان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - پاسخ به حمله تروریسی رژیم صهیونیستی با حداکثر هماهنگی میان مجموعه‌های مختلف کشور صورت گرفت. 

روزنامه کیهان در این خصوص نوشته:‌ عملیات گسترده پهپادی و موشکی «وعده صادق» جلوه و تبلور هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه دیپلماسی و نهادهای عملیاتی و میدانی است. 

دوگانه سازی بین وزارت امور خارجه و نهادهای عملیاتی در حوزه سیاست خارجی با کلیدواژه دیپلماسی و میدان در فضای سیاسی کشورمان طی چندین سال گذشته به شکلی ناآگاهانه از سوی عده‌ای از افراد به یکی از نمودهای دوقطبی‌سازی‌های مضر در کشور بدل گشته بود. 

یکی از مهم‌ترین دستاوردهای حماسه بامداد یکشنبه، هماهنگی کامل بین دیپلماسی و میدان و هم افزایی وزارت امور خارجه و نیروهای مسلح کشورمان است. 

در کنار این مسئله شکست سیاست اجماع سازی غرب بر علیه ایران که با مواضع حمایت‌گرایانه نمایندگان کشورهای عضو بریکس و شانگهای و در راس آن نمایندگان روسیه و چین و همچنین موضع صریح رئیس‌جمهور روسیه همراه بود، نشانگر آغاز عصری جدید در صحنه سیاست بین‌الملل و همچنین شطرنج سیاست در غرب آسیا و پایان یکجانبه گرایی آمریکایی و غربی در عرصه جهانی است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها