کد خبر: 713530
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/ گفت‌وگوی «نامه‌نیوز» با امیررضا واعظ آشتیانی

پورمحمدی کارنامه اجرایی موفقی دارد

یک فعال سیاسی گفت: حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی کارنامه اجرایی موفقی دارد و نیرویی قابل محسوب می‌شود. او نیرویی قابل احترام است زیرا در مسئولیت‌هایی که داشته، موفق بوده است.

پورمحمدی کارنامه اجرایی موفقی دارد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه‌نیوز - شورای نگهبان نامزدهای تأییدصلاحیت‌شده را اعلام کرد و حالا مردم می‌توانند با نگاهی جامع‌تر نسبت به نامزدهای موجود قضاوت کنند.

امیررضا واعظ آشتیانی، درباره شرایط کنونی انتخابات به «نامه‌نیوز» گفت: «نامزدی که می‌خواهد رأی بیاورد باید توان اداره هیئت دولت را داشته باشد، باید برنامه‌های پنج‌ساله و بیست داشته باشد و بتواند آن برنامه‌ها را اجرایی کند و ریل‌گذاری‌های لازم برای تحقق برنامه‌ها را ایجاد کند. برنامه‌ها و وعده‌ها باید عملیاتی شود و صرفا در باغ سبز نشان ندهند. او باید بتواند از همه ظرفیت‌های کشور، اعم از ظرفیت‌های طبیعی، اقتصادی و انسانی به بهترین شکل استفاده کند تا در این صورت بتواند وضعیت کشور را در مسیر درستی قرار دهد و البته در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، سیاست خارجی و فرهنگی بهترین تصمیم‌ها در دستور کار خود قرار دهد».

او ادامه داد: «فردی می‌تواند رئیس‌جمهور موفقی شود که بتواند ظرفیت‌های بالقوه را بالفعل کند و این مهم میسر نمی‌شود مگر با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و متعهد».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «واقعیت این است که انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران قابل پیش‌بینی نیست و تجربه نشان داده مردم در لحظات آخر تصمیمی می‌گیرند که اصلا پیش‌بینی نمی‌شده است. اکنون هم نمی‌شود پیش‌بینی دقیقی از اینکه چه کسی رئیس‌جمهور می‌شود، داشت».

واعظ آشتیانی در پایان درباره حضور مصطفی پورمحمدی در انتخابات گفت: «حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی کارنامه اجرایی موفقی دارد و نیرویی قابل محسوب می‌شود. او مسئولیت وزارت کشور را عهده‌دار بوده است؛ مسئولیتی که بسیار مهم است زیرا وزیر کشور در غیاب رئیس‌جمهور و معاون اول مسئولیت اداره هیئت دولت را برعهده دارد. آقای پورمحمدی نیرویی قابل احترام است زیرا در مسئولیت‌هایی که داشته، موفق بوده است. او این قابلیت را دارد که در رقابت انتخاباتی بتواند جایگاه خوبی به دست آورد».

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها