کد خبر: 642589
تاریخ انتشار :

شرایط ثبت نام مسکن ملی زنان مجرد

مقام مسئول وزارت راه و شهرسازی گفت: زنان مطلقه مانعی برای ثبت‌نام در نهضت ملی مسکن ندارند.

شرایط ثبت نام مسکن ملی زنان مجرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

طرح مسکن ملی طرحی است که در ادامه تکمیل کردن طرح‌های ناتمام مسکن مهر اجرا شده است. به عقیده کارشناسان طرح مسکن ملی در تعادل قیمت مسکن تاثیر پررنگی دارد. هدف مسکن ملی کمک به تامین مسکن خانوارهای فاقد مسکن، است. با توجه به جنبه حمایتی که در طرح مسکن ملی دیده شده و تسهیلاتی که افزایش پیدا کرده است، افراد کم درآمد بیشتری بتوانند در استان خانه‌دار شوند.

بانوان مجرد با چه شرایطی می‌توانند در نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کنند؟

 

آنطور که تسنیم گزارش داده، پروانه اصلانی، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه‌ و شهرسازی استقبال از نهضت ملی مسکن را خوب ارزیابی کرد و با اشاره به ثبت‌نام حدود ۲٫۷ میلیون نفر در این طرح، گفت: خانم‌های بالای ۳۵ سال و آقایان بالای ۴۵ سال می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن اقدام کنند؛ این افراد باید سابقه سکونت پنج‌ساله را در شهر مورد تقاضای خود داشته باشند.

 

وی‌ با اشاره به امکان ثبت‌نام مجردهای ۲۳ تا ۴۵ سال، افزود: این دسته از مجردان اکنون امکان ثبت‌نام دارند و تا هنگام واگذاری زمین باید بر اساس تکلیف قانون رفتار شود چرا که این اقدام با هدف تشویق به ازدواج و تشکیل خانواده انجام شده است، با این حال افراد متأهل، زنان خودسرپرست، زنان مطللقه و نخبگان علمی با معرفی بنیاد نخبگان و بیماران خاص با معرفی از وزارت بهداشت نیاز به ارائه شرط تأهل ندارند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها