کد خبر: 778863
تاریخ انتشار :

جلیلی همه ملت و کشور را روی مین می فرستاد

زیدآبادی گفت: اگر جلیلی رئیس‌جمهور می‌شد، همه ما و به اضافه مملکت را روی میدان مین می‌فرستاد!

جلیلی همه ملت و کشور را روی مین می فرستاد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 فعال اصلاح طلب نوشت: پزشکیان هر چه نباشد به الزامات و ضروریات ملت دولت در حد خود واقف است و اثر جنگ را بر مملکت و مملکت‌داری به درستی درک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد زیدآبادی فعال اصلاح طلب، در کانال تلگرام خود نوشت:

 چقدر خدا به ما رحم کرد که در آخرین انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کردیم و مانع ورود سعید جلیلی به ساختمان پاستور شدیم.

 گر چه با رأی‌مان آقای پزشکیان را روی میدان مین فرستادیم، اما اگر آقای جلیلی رئیس‌جمهور می‌شد همهٔ ما و به اضافهٔ مملکت را روی میدان مین می‌فرستاد!

 دکتر پزشکیان هر چه نباشد به الزامات و ضروریات ملت-دولت در حد خود واقف است و اثر جنگ را بر مملکت و مملکت‌داری به درستی درک می‌کند.

 حلقهٔ یاران آقای جلیلی، اما گویی در جهانی خودساخته و فارغ از الزامات ملت-دولت به سر می‌برند و چنان از حلاوت و ثمرات جنگ سخن می‌گویند که پنداری حلوای تن‌تنانی است!

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

نیازمندی ها