پایگاه خبری خانه فوتبال:

سپهر حیدری در 29 خرداد ماه سال 1359 متولد شد. سپهر حیدری در شهر اصفهان بدنیا آمد. سپهر حیدری فوتبالیست محبوب کشورمان می باشد.سپهر حیدری در تیم هایی همچون ذوب آهن، پرسپولیس و مس کرمان بازی کرده و گل قهرمانی سپهر حیدری برای پرسپولیس در بازی پایانی با سپاهان باعث محبوبیت وی در بین هوادارانش شده است. عکس های جدید سپهر حیدری و خانواده اش در سفر به دبی را با هم میبینیم.

سپهر حیدری

شغل جنجالی سپهر حیدری لو رفت

آرام جوینده، همسر سپهر حیدری با انتشار ویدیویی تبلیغاتی آگاهانه شغل اصلی و جنجالی سپهر حیدری در امارات را لو داده است.

وقت صبح- آرام جوینده در این ویدیوی تبلیغاتی اشاره کرده است که سپهر حیدری یک دفتر مهاجرت ایران به امارات در دبی راه اندازی کرده و مدیریت اش را برعهده دارد.

آرام جوینده و همسرش سپهر حیدری مدعی شده اند که برای افراد واجد شرایط، بدون نیاز به دانستن زبان و سابقه شغلی اقامت امارات دربافت می کنند.

این تبلیغ حالا به جنجالی برای علیه ان ها بدل شده است. برخی کاربران به آن ها تاخته و گفته اند که سپهر حیدری نیروی انسانی را از ایران خارج می کند، بدون آنکه بداند چه ضربه ای به کشور می زند.

عکس جنجالی سپهر حیدری و همسرش در خارج

سپهر حیدری

 

سپهر حیدری

سپهر حیدری

گذرنامه سپهر حیدری ضبط شد

ماموران امنیتی فرودگاه امام پاسپورت سپهر حیدری را ضبط کردند.

طی روز‌های اخیر و در اقدامی عجیب ماموران امنیتی فرودگاه امام پاسپورت تعدادی از ورزشکاران مطرح و همچنین هنرمندان را ضبط کردند؛ چهره‌هایی مانند علی دایی، مهران مدیری، سحر دولتشاهی، همایون شجریان و ... از جمله سرشناس‌ترین افرادی بودند که با این مشکل مواجه شدند.

بامداد دیروز هم سپهر حیدری به همراه همسر و دو فرزندش از دبی به ایران بازگشت، ولی در بدو ورود به فرودگاه امام خمینی، پاسپورت کاپیتان سابق پرسپولیس هم ضبط و حیدری تا اطلاع ثانوی ممنوع الخروج شد.

حیدری که اکثرا در دبی حضور دارد، برای رسیدگی به یکسری امور شخصی به ایران برگشت، ولی پاسپورتش در هنگام ورود ضبط شد. بعد از انتشار این خبر بلافاصله با سپهر تماس گرفتیم. او که خیلی دوست نداشت در این باره صحبت کند، به خبرنگار ما گفت: اصلا نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داده، ولی این خبر صحت دارد و پاسپورت من در فرودگاه ضبط شده است.

منبع: خبر ورزشی

سفر لاکچری سپهر حیدری و خانواده اش

سپهر حیدری

سپهر حیدری

ماجرای آشنایی و ازدواج سپهر حیدری

در دوم فروردین سال 1393 همسرم به همراه پدر و مادرش به مرکز بولینگ اریکه ایرانیان آمده بود که با دیدن او در همان نگاه اول عاشق شدم و پیشنهاد ازدواج دادم. همسرم و پسرانم بهترین هدیه خداوند به من هستند.

سپهر حیدری

پسران سپهر حیدری

سپهر حیدری در بهمن ماه سال 1396 صاحب یک پسر به نام دیاکو شد.

سپهر حیدری

سپهر حیدری خبر از تولد فرزند دومش آروکو داد و نوشت:

پسرم آروکو خوش اومدی به این دنیا، خداروشکر بخاطر داشتنتون دیاکو و آروکو عزیزم.

اما ظاهر بسیار آراسته و جذاب همسر سپهر حیدری در بیمارستان آن هم بعد از زایمان مورد توجه کاربران قرار گرفت و خانم های ایرانی درباره آشفته بودن ظاهر خود در روز زایمان صحبت کردند که چگونه همسر سپهر حیدری توانسته ظاهر خود را آراسته نگهدارد.

سپهر حیدری

تولد شاهانه پسر 1 ساله سپهر حیدری

به گزارش گل کوچیک آرام جوینده زن سپهر حیدری بازیکن سابق تیم پرسپولیس است. سپهر حیدری و همسرش زندگی عاشقانه ای در کنار هم دارند. سپهر حیدری پدر دو فرزند به نام آرکو و دیاکو است. زن سپهر حیدری از شاخ های اینستاگرام به شمار می رود. آرام جوینده به واسطه شهرت سپهر حیدری و همچنین عکس ها و کارهایی که در اینستاگرام انجام داد توانست اعضای صفحه خود را بالا برده و درآمد خوبی را داشته باشد.

سپهر حیدری

آرام جوینده با انتشار تصاوی از آرکو فرزند خود به مناسبت تولد 1 سالگی او نوشت: پسر کوچولوی من آروکو

میخوام وقتی بزرگ شدی اینو بدونی میخوام بدونی که چقدر برام با ارزشی میخوام بدونی که هر لحظه به خوشحال کردن تو و دیاکو فکر میکنم همیشه و هر لحظه… هیچوقت فکر نمیکردم انقدر زود بیای تو زندگیمون و الانم باورم نمیشه یه سالت شده امشب برات آرزو میکنم انسان درستی بشی و تو زندگیت راه درست رو بری و موفق بشی آدمی بشی که همه به نیکی ازت یاد کنن همیشه بخندی و من خوشبختیت رو ببینم تا ابد دوست دارم فرشته کوچولوی پاک من تولدت مبارک عشق مامان

بیوگرافی سپهر حیدری

سپهر حیدری زاده ۲۹ خرداد ۱۳۵۹ در اصفهان است . سپهر حیدری بازیکن فوتبال سابق اهل ایران است. سپهر حیدری سابقه بازی در باشگاه‌های پرسپولیس، ذوب‌آهن و مس کرمان را در کارنامه دارد. سپهر حیدری در فصل ۸۶–۸۷ در حالی که کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن بود به پرسپولیس تهران پیوست و توانست همراه با این تیم به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران دست یابد.آرام جوینده همسر سپهر حیدری مدافع سابق تیم پرسپولیس است. همسر سپهر حیدری به یکی از شاخ های اینستاگرام به شمار می رود.

 آرام جوینده با استفاده از شهرت سپهر حیدری و عکس و فیلم های جنجالی خود توانست پیجش را بالا برده و درآمد خوبی را داشته باشد. همسر سپهر حیدری قهرمان تکواندوی کشور است و مدرک c مربیگری دارد. چندی پیش عکس از تولد همسر سپهر حیدری با لباس سوپرلاکچری منتشر شد.

کاسبی عجیب آرام جوینده همسر سپهر حیدری از اینستاگرام

آرام جوینده همسر سپهر حیدری چهره جنجالی اینستاگرام از کسب و کار جدیدش رونمایی کرد. خانم آرام جوینده همسر سپهر حیدری که حاشیه های زیادی در صفحه اینستاگرامش ایجاد کرده از روش جدید کسب درآمد خود رونمایی کرد.

ظاهرا به دلیل حضور سپهر حیدری و همسرش فرصت جدیدی برای او ایجاد شده تا محصولات آرایشی و بهداشتی را از دبی به ایران ارسال کند و خب با توجه به تقلبی بودن بخش زیادی از لوازم آرایشی موجود در بازار ایران به نظر می رسد کسب و کارش رونق بگیرد. حالا باید منتظر بود ببینیم ستاره معصومی همسر مهدی قائدی که برخی او را رقیب آرام جوینده می دانند چه کسب و کاری راه اندازی می کند.

سپهر حیدری

شغل قبلی همسر سپهر حیدری

قبل از اینکه آرام جوینده همسر سپهر حیدری شاخ اینستاگرامی شود و به شخصیت امروزش تبدیل شود او یک سالن آرایشی در ایران داشت و الان دقیقا مشخص نیست که هنوز هم در آن شغل هست یا نه ولی با توجه به فروشگاه جدیدی که راه اندازی کرده به نظر می رسد زیاد هم دور از فضای آرایشی بهداشتی نیست. سپهر حیدری همسر آرام جوینده کیست ؟ سپهر حیدری فرزند سیاوش حیدری مربی فوتبال متولد ۲۹ خرداد ماه سال ۱۳۵۹ در شهر اصفهان است. سپهر حیدری در تیمهای ذوب آهن، پرسپولیس و مس کرمان سابقه بازی دارد. سپهر حیدری به خصوص بخاطر بازی درخشان و همچنین گل قهرمانی در بازی پایانی لیگ برتر هفتم در مقابل سپاهان باعث محبوبیت وی در بین هوادارانش شده است.سپهر حیدری همسرش آرام جوینده تکواندوکار است و دو پسر نیز دارد .عکس های سپهر حیدری و همسرش معمولا در شبکه های اجتماعی پربازدید می شود.

همسر سپهر حیدری چندی پیش فیلمی پس از خروج از حمام با حوله او خود گرفت و بدون اینکه حرفه بزند تنها برابر دوربین قرار گرفت.

بیوگرافی آرام جوینده همسر سپهر حیدری

آرام جوینده همسر سپهر حیدری متولد شهریور ماه دهه ۷۰ است که البته سال تولد خود را در صفحه اجتماعی اش قید نکرده است. این چهره که در سال ۹۶ با سپهر حیدری ازدواج کرد ماحصل ازدواجشان دو فزرند به نامهای دیاکو و آروکو است. فرزند بزرگ این زوج ۴ سال دارد و فزرند کوچکشان یکساله است.

تصاویر خصوصی آرام جوینده همسر سپهر حیدری مورد توجه فعالان مد قرار دارد. این چهره که از فعالان فضای مجازی است. برخی اعتقاد دارند آرام جوینده قبل از عمل چهره ای متقفاوت داشت که البته سوابق تصاویر او در فضای مجازی این موضوع را تأئید نمی کند.

این چهره که البته کار تبلیغات را نیز در صفحه خود انجام می دهد چندی پیش با گذاشتن یک استوری که در آن کیفش نمایش داده می شد موجب واکنش برخی ها شد. او در حال حاضر صاحب سالن زیبایی و ارایشگری است و به برخی چهره ی جذاب او را در ارتباط با فضای شغلی اش می دانند.

راه اندازی اینستاگرام پسرش دیاکو که فالورهای قابل توجهی دارد نشان میدهد که خانواده حیدری قصد دارند تا حضور فعالی در فضای مجازی داشته باشند. آرام جوینده در حال حاضر ۲۱۸ k فالوور دارد که در هایلایت استوری هایش خبری از تبلیغات نیست.

سپهر حیدری

ورزش ، حضور در فضای مجازی و تفریحات خانوادگی از علایق آرام جوینده است و البته این موضوع را نیز باید در نظر گرفت که علیرغم داشتن سالن زیبایی اما هرگز در هیچیک از پست هایش تبیلغی برای سالن آرایشی اش دیده نمی شود.

شاید جنجالی ترین پست او به انتشار فیلم تولد فرزندش بر می گردد که گویا در پاسخ به برخی ها اقدام به انتشار این فیلم کرده بود.

تصاویر و عکسهای این زوج در کنار هم نشان میدهد که ارتباطی بسیار زیبایی با هم دارند و سپهر حیدری نیز در یکی از گفتگوهایش گفته بود که همسرش بهترین رفیق اوست.

آرام جوینده کلکسیونی از استایل های شیک و لاکچری کژوال تابستانی و زمستانی خود را به اشتراک گذاشته و بخشی از اکسسوری های وی را می توان مشاهده کرد. در اینستاگرامش، شبنم علی خانی، بهنوش بختیاری، جورجینا رودریگزر و فرنوش شیخی را دنبال می کند.

عمل های زیبایی آرام جوینده پیش از ازدواج با سپهر حیدری، از پرسش هایی است که کاربرانش در کامنت ها از او سوال میکنند. به هر حال، آرام جوینده از طرفداران برند نایک و گوچی بوده و بعضا نام برند لباس هایی که بر تن دارد به عنوان هشتگ زیر پست هایش درج می کند که باعث دیده شدن بهتر و بیشتر تصاویر او در اینستاگرام شود.

آرام جوینده همسر سپهر حیدری که این روزها ساکن دبی است و آرام جوینده همسر سپهر حیدری در آنجا آنلاین شاپ به راه انداخته و محصولات آرایشی بهداشتی از دبی برای مشتریان اینستاگرامی اش در ایران می فرستد. البته آرام جوینده همسر سپهر حیدری در این حوزه سابقه و شناخت خوبی دارد و آرام جوینده همسر سپهر حیدری زمانی که هم در ایران بود مدیریت یک سالن آرایش و زیبایی در زعفرانیه تهران را برعهده داشت که آرام جوینده همسر سپهر حیدری بنا به دلایلی مجبور شد سالن را تعطیل کن

سپهر حیدری

ساحل گردی زن سپهر حیدری

مخاطبان آرام جوینده را همیشه با آرایش دیده اند و حتی عکس ها و تصاویری که بعد از زایمان و تولد فرزند دومش هم منتشر شده کاملا آرایش کرده و شیک بود.

زندگی لاکچری زن سپهر حیدری

آرام جوینده همسر سپهر حیدری که حاشیه های زیادی در اینستاگرام به پا کرده نمایی از برج فوق لوکسی که در آن زندگی می کنند و استخر آن را نمایش داد

آرام جوینده همسر سپهر حیدری بازیکن مشهور فوتبال (سابق) تیم پرسپولیس به دلیل نمایش هایی که از زندگی لاکچری شان در دبی دارد حاشیه های زیادی را ایجاد کرده که یکی از خفن ترین آن جشن تولد لاکچری در قایق لاکچری تفریحی بود که سر و صداهای زیادی به پا کرد.

ناگفته نماند وی از طریق شهرت همسرش و تصاویر که از خود به اشتراک می گذارد توانسته بیش از 200 هزار دنبال کننده را جذب کند و گاهی تبلیغاتی نیز انجام می دهد که قطعا مبلغ خوبی را هم در قبالش دریافت می کند. سپهر حیدری متولد ۲۹ خرداد ۱۳۵۹ در اصفهان، فوتبالیست بود. وی فارغ التحصیل فوق لیسانس تربیت بدنی و علوم ورزش و لیسانس مکانیک از دانشگاه آزاد نجف آباد است.

پدرش سیاوش حیدری از فوتبالیست های قدیمی ذوب آهن و مادرش نیز قبل از انقلاب عضو تیم ملی والیبال بانوان ایران بود. یک برادر بزرگتر از خود بنام ساشا دارد که مربی فوتبال در اصفهان است، سه تا خواهر دارد که یکی پزشکی، یکی پرستاری و دیگری فارغ التحصیل مهندسی صنایع می باشد. در ۲ فروردین ۱۳۹۳ در مرکز بولینگ اریکه ایرانیان همسرم که همراه خانوادشون اومده بودند رو دیدم و در یک نگاه عاشقش شدم، همانجا پیشنهاد ازدواج رو با پدرشان در میان گذاشتم و در نهایت با هم ازدواج کردیم

سپهر حیدری

به نظر می رسد در آینده شاهد همسران بیشتری از ورزشکاران ایرانی در دبی و حاشیه های آنها باشیم. آرام جوینده همسر سپهر حیدری و ستاره معصومی همسر مهدی قائدی هر دو همسران فوتبالیست های مشهور هستند و هر دو هم در دبی زندگی می کنند و سبک زندگی شبیه به یکدیگر دارند. چهره جنجالی اینستاگرام فوتبالی ها (بعد از بانو ستاره معصومی بزرگ همسر مهدی قائدی) است. جوینده مدیر و مالک سالن زیبایی در منطقه الهیه ، تهران است. او از فعالان اینستاگرام می باشد و تصاویر زیبایی از خود به اشتراک می گذارد. همسر آقای فوتبالیست ویدیویی منتشر کرده است که در حال آموزش میکاپ و تبلیغ برند های آرایشی می باشد.

حواشی سپهر حیدری و همسرش

سپهر حیدری که یکی از دوستان نزدیک هادی نوروزی به حساب می آید از نخستین کسانی بود که صبح حادثه خودش را به بیمارستان آتیه رساند تا در غم فراق این بازیکن شریک باشد. وی همچنین در مراسم های بعدی این بازیکن در تهران نیز شرکت داشت.

اما ازآنجا که وی در این مراسم ها به همراه همسرش شرکت می کرد و بدین خاطر برخی از سوء استفاده کنندگان وی را دوست دختر حیدری معرفی کردند.رفتار زشت این رسانه ها خون سپهر حیدری را به جوش آورده است . به همین دلیل وی در صفحه اجتماعی خود اقدام به روشنگری کرده است.

سپهر حیدری

سپهر حیدری نوشت:«واقعا نمی دانم چه بگویم در حالی که ما پرسپولیسی ها و دوستان نزدیک هادی عزادار و داغون هستیم یک سری آدم بی معرفت و بیکار و … در حالی که من و همسر عزیزم در مراسم هادی عزیز در خانه هادی و ورزشگاه آزادی شرکت کردیم با انتشار شایعه اینکه من همراه با دوست دخترم در این مراسم شرکت کردیم واقعا از ته دل مرا متاسف کردند.»

سپهر حیدری در ادامه درد دلهایش نوشت :«این ها همان هایی هستن که هادی را در زمان بازیگری اش می کوبیدن و الان برای افتادن در عکس مراسمش خودشان را به آب و آتش می زنند. این خانم همسر بنده است و این که ما ماه ها قبل ازدواج کردیم.»

 فعالیت ورزشی سپهر حیدری

او در فصل 86-87 در حالی که کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن بود به پرسپولیس تهران پیوست و توانست همراه با این تیم به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران دست یابد. حیدری در سال 1390 به باشگاه فوتبال مس کرمان پیوست، وی در سال 1391 به تیم سابق خود باشگاه فوتبال ذوب آهن بازگشت.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفتمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران نیز توانست به عنوان قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند. در این دوره از مسابقات نیز پرسپولیس رقابت بسیار شدیدی با تیم فوتبال سپاهان اصفهان داشت و این دوتیم در حالی در آخرین مسابقه به مصاف یکدیگر رفتند که سپاهان با کسب تساوی نیز به عنوان قهرمانی دست پیدا می کرد، اما تیم پرسپولیس با گل دقیقه 96 سپهر حیدری توانست با نتیجه 2 بر 1 سپاهان را شکست دهد و اولین تیمی باشد که 2 بار به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران دست یافته است.

سپهر حیدری

خداحافظی سپهر حیدری از فوتبال

سپهر حیدری بازیکن پیشین تیم پرسپولیس در سن 35 سالگی از فوتبال خداحافظی کرد. این مدافع که موفق شد گل قهرمانی پرسپولیس را در دقیقه 96 دیدار با سپاهان در خردادماه سال 87 به ثمر برساند آخرین بار با پیراهن ذوب آهن در مسابقات لیگ برتر به میدان رفت.

تاسیس مدرسه فوتبال سپهر حیدری

سپهر حیدری بعد از خداحافظی از فوتبال به همراه همسرش در جزیره کیش یک مدرسه فوتبال افتتاح کرده و در آنجا مشغول فعالیت است.

در حال حاضر او در کیش کارهای مربوط به آکادمی فوتبالش به نام سرخ پوشان سپهر کیش فعالیت می کند، مدیرعامل این تیم هم خود او هست و اعضای هیات مدیره آن هم از بزرگان باشگاه پرسپولیس و ذوب آهن هستند.

سپهر حیدری

افتخارات سپهر حیدری

لیگ برتر

1386-87 قهرمان با پرسپولیس تهران

1383-84 نایب قهرمان با ذوب آهن اصفهان

جام حذفی

1381-82 قهرمان با ذوب آهن اصفهان

1388-89 قهرمان با پرسپولیس تهران

1389-90 قهرمان با پرسپولیس تهران

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: