کد مطلب: 29522

آرام جعفری | آرام جعفری بی حجاب | آرام جعفری همسر دوم

مدل موی مرلین مونرویی آرام جعفری برای جشن عقدش | لباس عقد پرنسسی آرام خانوم ترکوند + فیلم جشن عقد

آرام جعفری عکس جدید از خودش منتشر کرد که زمین تا آسمون تغییر کرده است‌.همچنین فیلم آرام جعفری پای سفره عقد فضای مجازی رو ترکوند از بسکه آرام خانوم بامزه بله رو به داماد داد.

مدل موی مرلین مونرویی آرام جعفری برای جشن عقدش | لباس عقد پرنسسی آرام خانوم ترکوند + فیلم جشن عقد

آرام جعفری بازیگر سریال پرواز در حباب است‌. آرام جعفری در چند سال اخیر خیلی عمل کرده است‌. چهره معصوم آرام جعفری با هزار جور عمل دیگر قابل شناسایی نیست. آرایش غلیظ آرام جعفری برایش دردسر شد. در ادامه تیپ های خفن آرام جعفری را میبینیم. 

فیلم آرام جعفری پای سفره عقد فضای مجازی رو ترکوند از بسکه آرام خانوم بامزه بله رو به داماد داد.

همسر دوم آرام جعفری کیست؟

 آرام جعفری عکس جدید از خودش منتشر کرد که زمین تا آسمون تغییر کرده است‌.

اگر دقت کرده باشید این روزا هر کسی توی اینستاگرام شده مدل و ادعا داره در حالی که این کلمه نمیتونه لایق هر کسی باشه و باید استانداردهای لازم در این زمینه رو فرد داشته باشه ولی خب چه میشه کرد که فضای مجازی میتونه گاهی اوقات پوچ تر از این حرفا باشه اما از اینا که بگذریم میرسیم به مدلینگ بازیگرا که توی دنیا باب هست و حالا این روزا توی ایران هم داره اتفاق میفته و خیلی از بازیگرا حتی از این راه کسب درآمد هم میکنن چرا که با مدلینگ اون ها برند مورد نظر خیلی بیشتر به چشم میاد.

 آرام جعفری

حالا جالبه که بدونید آرام جعفری یکی از اون دسته از بازیگرایی هست که این روزا درسته که خانوم جلوی دوربین فیلمبرداری نیست ولی جلوی دوربین عکسای حاضر هست برای مدلینگ و البته که خیلی هم تو این زمینه ماهره ولی یه عکسی این روزا داره از این بایزگر دست به دست میشه که مربوط به یکی از مدلینگ هاش هست که خانوم تو این فصل لباس گرم پوشیده و انگار یه مقدار زود مدلینگ پوشاک برای فصل سرما رو شروع کرده که خب احتمالا این هم از شگردهای جذب مشتری باشه!

 آرام جعفری

قشر هنرمند علی الخصوص بازیگرا میتونن جز افراد متمول و قشر مرفه توی هر جامعه ای محسوب بشن و حالا ایران هم از این قاعده مستثنی نیست ولی یه موضوعی که وجود داره این هست که ما سه نوع بازیگر داریم بازیگرایی که پولدار بودن از بچگی و با این حرفه پول روی پول میارن، بازیگرایی که بی پول بودن و با این حرفه پولدار شدن، بازیگرایی که بی پول بودن و با این حرفه هم پولدار نشدن و نهایتا یه سری نقش فرعی گیرشون اومد و در نهایت حتی بیمه هم ندارن!

میدونید که بودن توی هر کدوم از این دسته ها تعیین میکنه فرد بازیگر میتونه تا چه حد بالا بره و حالا جزء قشر مرفه محسوب میشه یا نه که خب در خصوص آرام جعفری با توجه به این تفریح جالبی که اخیرا ازش عکس منتشر کرده ب نظر میاد که خانوم جعفری جزء اقشار مرفه محسوب میشن و البته که به تازگی هم ایشون توی تبلیغات خرید ملک توی استانبول هم دیده شدن و این هم یکی از راه های کسب درآمدشون میتونه باشه که از طریق اون میتونن خرج همچین تفریحات هیجان انگیزی رو دربیارن.

کمی بیشتر درباره ی زندگی آرام جعفری

 آرام جعفری

آرام جعفری در حال حاضر 42 سال داره و مجرد هست. ایشون یکبار در سی و پنج سالگی ازدواج کردن ولی این ازدواج دوومی نداشت و به طلاق منجر شده و خانوم بازیگر فرزندی هم نداره. ایشون در رشته های گرافیک و نقاشی تحصیل کرده و مدرک دانشگاهی داره. این بازیگر در تهران متولد شده و اصالتی تبریزی داره، یک برادر بزرگتر از خودش به اسم آرمین داره. پدرشون مدیر کل اداره ی اقتصاد بوده که زمانی که آرام جعفری 17 سال داشت در سال 76 از دنیا میره.

آرام جعفری بی حجاب شد ؟

 آرام جعفری

در خصوص علایقش این بازیگر اینطور گفته که پیاده روی رو دوست داره و به خوندن کتاب ها علی الخصوص کتاب های شعر بسیار علاقمند هست و عاشق ژانر وحشت چه توی فیلم ها و چه توی کتاب هاست و به طور کلی هیجان رو دوست داره. این بازیگر در خصوص جداییش از همسرش هم در ابتدا ترجیح داده بود سکوت کنه ولی بعد از مدتی با انتشار یه متن خطاب به افرادی که کنجکاو بودن در این رابطه بدونن اینجوری گفت که: محض اطلاع افرادی که از کنجکاوی به مرز جنون رسیدن، من آرام جعفری در حال حاضر متاهل نیستم، دست بردارید از قضاوت، زندگی جاریست.

اما حالا از این ها که بگذریم آرام جعفری به تازگی 41 ساله شه که خب جدا از اینکه اصلا بهش نمیاد و خیلی جوون تر میزنه اما تصاویر جذابی از خود به این بهانه منتشر کرد. خانم بازیگر تبریکات دوستانش رو هم در استور گذاشت که مورچه ای شد و چندان به مذاق کاربر خوش نیام اما عکس های که پست کرد با نظراتی مثبت همراه شد.

آرام جعفری

در این تصاویر خانم بازیگر به سال مریم رهنما که از بهترین میکاپ آرتیست های ایران هستند و اکثر بازیگران خانم رو آرایش میکنند، رفت و میکاپ بسیااار خوشگل نجام داد. رژ لب قرمز و موهای ساده اما زیبای خانم بازیگر با گل قرمزی که روی سر داشت توجه کاربران رو به خودش جلب کرد و خیلی ها گفتند چقدر خوشگل تر از چهره ای که تو تلویزیون ازش دیدند هستش!

البته این بار اولی نبود که ارام جعفری برای این سالن مدل میشود و مدتی پیش هم ویدیوی متفاوت و میکاپی جذاب که بیشتر گریم بود با رویکرد آشتی با زخم ها بود منتشر شد.

آرام خانم سال گذشته در یکی از پست های اینستاگرامش گفت: "تمام عزیزان و دوستان آشنایانی که واقعا از کنجکاوی به معرض جنون رسیدن خواستم اطلاع بدم اینجانب آرام جعفری در حال حاضر متاهل نیستم و لطفا بس کنید قضاوت رو زندگی جاریست."

اما مدتی پیش ویدیویی که در ادامه مشاهده می کنید از او منتشر شد که خیلی ها هم خبر ازدواج آرام جعفری را دادند اما خانم بازیگر برای خواباندن این حواشی گفت این ویدیو مربوط به سکانسی از فیلم بوده که خب بازم برخی باور نکردند و گفتند این صحنه واقعی تر از چیزیه که بخواد برای صحنه فیلم باشه

آرام جعفری

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی