کد مطلب: 29847

رضا گلزار | رضا گلزار و همسرش | ماشین رضا گلزار

اولین فیلم منتشر شده از کافه گردی رضا گلزار و خانومش در ملاعام | آقا رضا چه عشقی هم میورزه به آیسان خانوم

بتازگی فیلمی از گلزار و همسرش در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد رضا گلزار و آیسان خانوم رفتن رستوران کره ای و با استقبال گرم هواداران رو به رو شده اند. در این فیلم رابطه گر م و صمیمی رضا گلزار با همسرش را مشاهده میکنید.

اولین فیلم منتشر شده از کافه گردی رضا گلزار و خانومش در ملاعام | آقا رضا چه عشقی هم میورزه به آیسان خانوم

رضا گلزار  بازیگر محبوب سینماست. رضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد رضا گلزار به تازگی با خانم کم سن و سال به نام آیسان ازدواج کرده است که انگار از هم طلاق گرفته اند و ناگفته های رضا گلزار از زندگیش را می خوانید. درادامه عکس خفن همسر رضا گلزار در میبینید.

فیلم جدید از رضا گلزار

بتازگی فیلمی از گلزار و همسرش در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد رضا گلزار و آیسان خانوم رفتن رستوران کره ای و با استقبال گرم هواداران رو به رو شده اند. در این فیلم رابطه گر م و صمیمی رضا گلزار با همسرش را مشاهده میکنید.

تفریحات لاکچری رضا گلزار تک نفره

اصلا حتی اگه صد سال هم از اخبار محمد رضا گلزار بگذره باز انگاری این چهره مشهور، مشهوریت خودش رو داره و اصلا کم نمیشه که نمیشه. آخه میدونید برخی از هنرمندان هستند که یه جور عمقی وارد ذهن آدما میشن و اگه گلزار باشی که دیگه عمقی وارد قلب و عروق خیلیا هم شدی!! البته که این مزاح بود ما خب باید گفت محمد رضا گلزار از دست هنرمندان به شدت پرطرفداری می باشد که به مانند رونالدو، به دنبالش راه میوفتن و براش دست و جیغ و هورا و حتی جان میدن! 

رضا گلزار

رضا گلزار به همسرش خیانت کرد ؟

چندی قبل دنیا جهانبخت همسر سابق مهراد جم خواننده جوان کشورمان در لایو اینستاگرام خود مدعی شد رضا گلزار چندین بار برای برقراری رابطه دوستانه به وی دایرکت داده است. سایت دیجی سرگرمی این خبر را تایید یا تکذیب نمی کند.

رضا گلزار

چندی پیش، به بهانه انتخاب مجری برای برنامه های نوروزی مصاحبه ای با رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پیمان جبلی صورت گرفته بود که در آن سوالی جالب طرح شد. در این خصوص خواندن پاسخ جبلی در خصوص مقایسه ی مجریان گذشته و امروز را خالی از لطف نمی دانیم.

در قسمتی از پرسش طرح شده چنین بیان شده بود:  آیا افرادی که حضور دارند می توانند خلأ آنهایی که نیستند را برای مخاطب جبران کنند؟

محمد رضا گلزار رو شاید بشه گفت پرطرفدار ترین چهره مشهور ایرانیه که تا به این اندازه هوادارش پیگیرش میشن و جالبه که بدونید اینهمه شخصیت مشهور ازدواج کردن اما هیچکدوم به اندازه محمد رضا گلزار سروصدا نداشتند و مورد توجه قرار نگرفتند. گلزار جان جوری گوگل و اینستاگرام و کل سوشال مدیا رو فرا گرفته بود که صبح به صبح با اخبار گلزار و همسرش روبرو بودیم و شب به شب هم با حواشی و اخبار ایشون!/

اما چند وقتی بود که از این حواشی گرفته بود تا اینکه دوباره آقای بازیگر دید نخیر رونالدو خیلی داره مخاطب رو درگیر میکنه و  تصمیم گرفت با استفاده از تصاویری که خودش میدونه و مدل خودشه، باز هم توجه مخاطبین و کاربران رو به خودش جلب کنه. 

رضا گلزار

میگین چجوری؟ اینجوری که محمد رضا گلزار در صفحه اینستاگرامش فعالیت بسیاری داره اما خب هیچوقت نشده که یه عکس کامل و درست درمون در کنار همسرش آیسان آقاخانی منتشر گنه. آقای بازیگر همیشه به دنبال قایم باشک بازی بوده و هست. البته که عقیده و سلیقه هر کسی مختص به خودشه و قابل احترام. و اینکه گلزار دوست نداره از همسرش واضح رونمایی کنه و رادان خواست، دو نظر کاملا متفاوت و محترم هستش.

اما محمد رضا گلزار به جهت دیده شدن هر چه بیشتر و البته اینکه یه رخ های عقابی هم از خانومش نشون بده گهگاهی سر نخ هایی میده.مثلا اینبار اومد و از قهوه های دونفرشون گذاشت. بر روی قهوه ها طرح هایی بود که برخی از کاربران گفتند اول فامیلی خودش و همسرش هستش. برخی هم بر این نظر بودند نه بابا یه چیزای دیگه نوشته! در ادامه مشاهده می کنید این تصویر جالب رو.

طما جدا از تصویری که دیدین، گلزار خان از اونجایی که کلا عاشق و شیفته نشون دادن تشکیلات زندگیش هستش خب این بار هم برای بار هزارم دست به این موضوع زد و بلد شد. جالبه که هر بار هم این نقشه تکرای میگیره و باز آقای گلزار دکمه ریپید رو میزنه.

محمد رضا گلزار رو شاید بشه حتی پولدار ترین بازیگر ایرانی دونست بس که مشاغل مختلف و حساب بانکی های ناتموم داره. آقای بازیگر اینبار خود را به صورت لم داده بر روی مبلمانی سلطنتی در فضایی به شدت شیک و لوکس نشون داد که خیلی از کاربران گفتن این خونه و نشیمن گلزار هستش و احتمالا وسایل هم جهاز عروس خانوم! 

البته که اشاره کردیم محمد رضا گلزار تیپ شخصیتی خودش رو داره و همیشه تو یه روند های خاصی از خودش عکس میذاره که روندی دیگر از این بازیگر دهه پنجاهی عکس گرفتن در بوتیک های بسیار گرون خارجی هستش با کلی خرید و گاهی به جهت فخرفروشی می باشد و گاهی هم برای تبلیغات.

رضا گلزار

محمد رضا گلزار یک ماشین باز تمام عیار است. وی که تا به حال از ماشین های بسیاااار گرون قیمت و لوکسی رونمایی کرده اغلب در دبی ماشیناش رو رونمایی میکنه و با استوری های متعدد اونهارو نشون میده. اینبار اما شوآف این بازیگر مشهور در کارواش بود و برای بار هزارم به هوادارانش ثابت کرد که آیسان آقاخانی تا به چه اندازه شرایطی مرفه و همسری پولدار داره! 

رضا گلزار

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی