کد مطلب: 29895

رامبد جوان | رامبد جوان و همسر اولش | رامبد جوان و سحر دولتشاهی

جدایی رامبد جوان از نگار جواهریان در آمریکا ؟ | خشم نگار خانوم با دیدن این عکس از آقا رامبد و سحر دولتشاهی + عکس دو همسر سابق جوان در یک قاب

بتازگی عکسی از رامبد جون در فضای مجازی وایرال شده است که در آن توجه خاص رامبد جوان به همسر سابقش مور د بحث هواداران قرار گرفته است و شایعه جدایی رامبد جوان از همسر سوم خود را بر سر زبان ها انداخته است. سایت دیجی سرگرمی ان خبر را قویا تکذیب میکند.

جدایی رامبد جوان از نگار جواهریان در آمریکا ؟ | خشم نگار خانوم با دیدن این عکس از آقا رامبد و سحر دولتشاهی + عکس دو همسر سابق جوان در یک قاب

رامبد جوان مجری سابق برنامه خندوانه است. رامبد جوان با نگار جواهریان ازدواج کرده است‌‌. رامبد جوان صاحب یک فرزند به نام نور است. رامبد جوان در مجازی حواشی زیاد دارد. رامبد جوان متنی جگر سوز از خود منتشر کرد.

شب گذشته رامبد جوان در پی قتل هولناک داریوش مهرجویی و همسرش متنی بسیار تلخ و ناباورانه ای در اینستاگرامش منتشر کرد.

رامبد جوان یکی از مجریان و بازیگران سرشناس ایرانی متن بسیار تلخ را بعد فوت داریوش مهرجویی و همسرش به اشتراک گذاشت.

استوری دردناک رامبد جوان

رامبد جوان

رامبد جوان نوشت:

داشتم با درد نبودن آتیلای عزیزم می‌سوختم و می‌ساختم که دیشب خبری ترسناک و عجیب منتشر شد: داریوش خان مهرجویی و همسرشون کشته شدند!

با ضربات چاقو کشته شدند!

با این همه تلخی در طول این یک سال گذشته چه می‌کنیم؟

حالا چقدر باید بگذره و چه چیزهایی باید دست به دست هم بدن تا در این نقطه‌ی جهان کسی مثل مهرجویی بزرگ شکل بگیره.

تاثیرات تفکرات و هنر و زیستش بتونه مسیر زندگی هزاران بزرگ و کوچیک رو تغییر بده؟

مهرجویی کشته شد و تمام؟جهان تلخ‌تر و غم‌انگیز‌تر از گذشته شد.

من و باقی هم‌نسلانم چند دهه تلاش کردیم تا از گذشتگان و بزرگان بیاموزیم و راههای ایجاد امید و انگیزه رو در قالب هنر نمایش پیدا کنیم و در جامعه منتشر کنیم تا شاید حتی یک نفر سمت امید رو بگیره و جلو بره….

امروز ولی دنیا خیلی تلخ‌تر از اونیه که بشه براش کاری کرد.

شاید فردا که بیدار شدیم خبر تولد کودکی یا شکفتن گلی یا بارانی پاییزی یا لبخند خردسالی ذره‌ای امید و توان برای ساختن یک روز بهتر رو در دلمون روشن کرد.

رامبد جوان و سحر دولتشاهی

رامبد جوان

نگار جواهریان همواره چهره ای زیبا و دوست داشتنی داره که سعی داشته تا طبیعی بودن فیسش رو حفظ کنه و به مانند بسیاری از همکارانش مثل خانومها نیوشا ضیغمی و بهاره رهنما و .... صورتی فضای نداشته باشه. البته که در این بین بحث اعتماد به نفس هم هست و نگار جواهریان دراین زمینه به شدت بلده کاره. حالا این یکی رو چرا گفتیم؟ چون هستند هنرمندانی باز هم به مانند خانوم بهاره رهنما که هم حرکتای مصنوعی تو فیسشون زدن و هم کیلو کیلو آرایش میکنن و هم فیلتاری اینستاگرام رو درو نمودن.

اما نگار جواهریان از همه این موارد به دوره و خب نمیشه گفت ایشون هنرمند تر از اوشونه، ولی خب باید گفت ایشون کلاس کاری هنرمندانش رو خیلی ببشتر حفظ کرده.

از ظاهر نگار جواهریان که در بیایم و برسیم به اونچه که خانوم بازیگر به عنوان هنر داره، باید بگیم که ایشون یکی از هنرمندددد ترین بانوان و بازیگران سینمای ما هستند. میدونین چرا؟ چون آثاری همچون "حوض نقاشی" رو تو کارنامه کاری خود دارد.

رامبد جوان و خانواده جدید

رامبد جوان

نگار جواهریان و شهاب حسینی با بازی در حوض نقاشی و ایفای نقش دو کاراکتر سخت و عجیب تونستن نشون بدن متفاوت از اونچه که همه هنرپیشه ها بازی کردن هستند. این دو چهره که مثلا زوجی کم توان ذهنی هستند با اَکت و ظاهر و مدل صحبتی اینچنین کاراکتشون رو به تصویر میکشن که میتونه یرای یک فرد سالم خیلی دشوار باشه!

از آثار ماندنیه نگار جواهریان میشه به سریال نمایش خانگی "خاتون" اشاره کرد که نگار بانو نقش خود خاتون رو داشتند. این در حالیه که سریال "شهرزاد" با بازی ترانه علیدوستی حسابی سر و صدا کرده بود و محبوبیتی جذاب داشت، البتتتته تا جایی که خاتون دیده نشده بود و نگار جواهریان با خاتون تونست نظر کاربر رو بیش از پیش به خودش جلب کنه. 

نگار هیچ، کمی هم با رامبد جوان و ازدواج های عجیبش همراه باشیم. رامبد جوان بعد از جدایی از همسر اول خود یعنی خانوم ماندانا روحی در بیست و هفتم اسفند 1387 با سحر دولتشاهی ازدواج کرد. اون تایم رامبد جوان در گروه تئاتر آتیلا پسیانی فعالیت می کرد و در صحنه تئاتر به واسطه دوستای مشترکی که با سحر دولتشاهی داشتن با خانوم بازیگر آشنا میشه و بعد از دادن پیشنهاد ازدواج به سحر دولتشاهی سراغ پدرش میره و با ایشون نیز صحبت میکنه و بعد هم مراسم خواستگاری انجام میشه!

بتازگی عکسی از  رامبد جون در فضای مجازی وایرال شده است که در آن توجه خاص رامبد جوان به همسر سابقش مور د بحث هواداران قرار گرفته است و شایعه جدایی رامبد جوان از همسر سوم خود را بر سر زبان ها انداخته است. سایت دیجی سرگرمی ان خبر را قویا تکذیب میکند.

روز پنجشنبه ۲۰‌ام مهر ماه مراسم خاکسپاری آتیلا پسیانی با حضور خانواده مرحوم پسیانی و تعداد زیادی از هنرمندان در بهشت زهرا انجام شد. اما این مراسم حواشی زیادی به همراه داشت؛ از هنرمندانی که در این مراسم حضور داشتند و حتی هنرمندانی که غایب بودند تا استایل عجیب و غریب برخی از آن‌ها که این چند روز به شدت در فضای مجازی جنجال به پا کرد.

اما شاید بتوان اسکار خاص‌ترین عکس این مراسم را به این تصویر از رامبد جوان و سحر دولتشاهی اهدا کرد. تصویری عجیب که انگار همه‌ی اتفاقات به طوری برنامه ریزی شده بود که این دو شخص با این استایل با این ژست و در این مراسم حضور داشته باشند تا این تصویر ویژه به ثبت برسد.

شخصی با به کار بردن خلاقیت خود در این عکس نوشت: «اصغر فرهادی قرار بود «جدایی نادر از سیمین» را با بازیگر محبوبش رامبد جوان و همسرش بسازد اما جدایی واقعی و نابهنگام این زوج که شدیدا تحت تاثیر فیلمنامه قرار گرفتند، باعث شد لیلا حاتمی و پیمان معادی جایگزینشان شوند و سطح فیلم، از حد انتظار فرهادی پایینتر برود.»

رامبد جوان

اما رامبد جوان و سحر دولتشاهی پس از شش سال زندگی مشترک در سال 1393 در سکوت خبری از هم جدا میشن و تا مدت ها این خبر تأیید نشده بود و شایعات زیادی در این مورد در فضای مجازی پخش می شد.

تا اینکه سحر دولتشاهی در مصاحبه ای در سال 94 این خبر رو تایید کرد و گفت سال 93 براش سال شلوغ و پرکاری بود اما این سال در تنهایی لذت یخش سپری شد و من نه فقط به عنوان یک بازیگر بلکه در خیلی جهات دیگر هم رشد داشتم و یک رهایی جابی برایم در این سال اتفاق افتاد.

رامبد جوان بعد از دو ازدواج ناموفق و پس از جدایی از سحر دولتشاهی سرگرم برنامه خندوانه میشه و دقیقا 2 سال بعد از این موضوع عکس هایی از رابطه صمیمی رامبد جوان و نگار جواهریان باعث میشه که شایعاتی در مورد اینکه این دو باهم ازدواج کردند بر سر زبون ها بیفته!

رامبد جوان و نگار جواهریان

رامبد جوان

نخستین بار در تیر ماه 1394 یک سایت سینمایی خبر ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان رو تأیید کرد و نوشت این بازیگر در نمایش دیوار چهارم باهم آشنا شدن و تصمیم به ازدواج گرفتند. این خبر در برنامه سه ستاره عید نوروز سال 95 توسط رامبد جوان تأیید شد و رامبد جوان از نگار جواهریان به عنوان یکی از اعضای خانوادش نام برد.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی