کد مطلب: 31095

کرمان موتور | ثبت نام کرمان موتور | کی ام سی X۵ کرمان موتور

آغاز فروش ویژه روز مادر کرمان موتور اقساطی بدون ضامن | با 320 میلیون جک بخرید؛ مهلت تا جمعه 15 دی + شرایط

مدیرعامل شرکت کرمان موتور از اجرای طرح استثنایی فروش اقساطی محصولات کرمان موتور ویژه زمستان 1402 خبر داد.

آغاز فروش ویژه روز مادر کرمان موتور اقساطی بدون ضامن | با 320 میلیون جک بخرید؛ مهلت تا جمعه 15 دی + شرایط

طرح تازه ثبت نام نقد و اقساطی کرمان موتور ویژه زمستان 1402 آغاز شد.کرمان موتور برای رفاه حال مشتریان خود فروش اقساطی گذاشته است.ثبت نام دور جدید فروش اقساطی کرمان موتور ویژه دی 1402 و با تحویل فوری آغاز شد.در خبر زیر شرایط ثبت نام در طرح فروش اقساطی محصولات کرمان موتور رو با هم می خوانیم.

فروش اقساطی کرمان موتور آغاز شد

مدیرعامل شرکت مهان اندیشان آکام (هنرکارت) از اجرای طرح استثنایی فروش اقساطی خودرو JAC J۴، ویژه اعضای صندوق اعتباری هنر و دارای هنرکارت خبر داد.

حیدر مرادی؛ مدیرعامل شرکت مهان اندیشان آکام (هنرکارت) گفت: پس از دستور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر گسترش خدمات ارائه شده به هنرمندان بر روی هنرکارت از جمله تسهیلات خرید خودرو و تاکید مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، با شرکت‌های مختلف خودرویی وارد مذاکره شدیم و در مرحله اول با یکی از این خودروسازان به توافق رسیدیم و تلاش داریم طی مذاکره با سایر خودروسازان نیز ارائه تسهیلات ویژه برای هنرمندان، نویسندگان، روزنامه‌نگاران و فعالان قرآن و عترت را فراهم کنیم.

کرمان موتور

وی با اشاره به اینکه در این طرح با همکاری کرمان موتور، تسهیلات ویژه‌ای برای هنرمندان در نظر گرفته شده، تصریح کرد: فروش خودرو JAC J۴ با اقساط ۱۲ ماهه، ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه، ۳۶ ماهه و ۴۸ ماهه و با نرخ بهره بسیار کم، از صفر تا ۱۲ درصد، انجام خواهد شد.

ویبا تأکید بر اینکه تعداد خودروهای عرضه‌شده در این طرح بسیار محدود است، یادآور شد: افراد دارای هنرکارت» تنها تا روز جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ فرصت دارند تا درخواست خود را از طریق لینک https://honarcard.ir/jac-j۴/ ثبت کنند.

کرمان موتور

مدیرعامل شرکت مهان اندیشان آکام (هنرکارت) همچنین با اشاره به مزایای این طرح خاطرنشان کرد: در طرح استثنایی فروش اقساطی خودرو JAC J۴ ویژه اصحاب فرهنگ و هنر، سعی شده تا جای ممکن شرایط خرید خودرو برای این عزیزان تسهیل شود. برای مثال، پیش پرداخت خرید خودرو بسیار کمتر از خرید از نمایندگی‌ها در نظر گرفته شده و کسانی که خرید اقساطی ۱۲ ماهه را انتخاب کنند، از پرداخت سود معاف هستند. همچنین، قیمت تمام‌شده خرید این خودرو نیز کمتر از نرخ بازار است.

مرادی درباره شرایط افرادی که می‌توانند در این طرح شرکت کنند، توضیح داد: این تسهیلات برای اعضای صندوق اعتباری هنر که دارای «هنرکارت» هستند، درنظر گرفته شده تا بتوانند به این ترتیب از اعتبار خود بهره ببرند. با این‌ وجود، خانواده‌های هنرمندان عزیز دارای «هنرکارت» نیز می‌توانند از این فرصت استفاده کنند. در این صورت، درخواست اولیه برای خرید اقساطی خودرو JAC J۴ باید با نام و کد ملی فرد دارای «هنرکارت» ثبت شود و در مراحل بعدی، فرد دارای «هنرکارت» می‌تواند در یک معرفی‌نامه‌، متقاضی اصلی را به نمایندگی کرمان موتور ارجاع دهد تا روند فروش خودرو به نام متقاضی اصلی ادامه یابد.

کرمان موتور

وی اضافه کرد: با توجه به تعداد محدود خودروها، اولویت با هنرمندانی است که زودتر درخواست خود را ثبت کنند.

مشخصات فنی کی ام سی X5 کرمان موتور

همان طور که پیش تر گفته شد برای X5 هم قرار است از همان موتور ۱.۵ لیتری توربو با تزریق مستقیم سوخت (TGDI) استفاده شود که می تواند ۱۷۲ اسب بخار توان و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. توان و گشتاور تولیدی هم از طریق یک گیربکس دوکلاچه ۶ سرعته خشک به چرخ های جلو می رسد.

کرمان موتور

امکانات ایمنی کی ام سی ایکس ۵ کرمان موتور

از امکانات ایمنی نام برده شده در کاتالوگ رسمی کی ام سی X5 می توان به ۴ ایربگ، کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، سیستم کمکی حرکت در سربالایی و سرپایینی، کنترل کشش، TPMS و دوربین ۳۶۰ درجه اشاره کرد.

ایمنی KMC X5 کرمان موتور

سهول X6 به خودی خود در هیچ تست تصادفی شرکت نکرده است؛ با این حال با توجه به اینکه این خودرو تنها یک فیس لیفت از جک S5 است، می توان 5 ستاره ایمنی C-NCAP جک را به حساب سهول یا همان KMC X5 نیز واریز کرد. البته قابل ذکر است که S5 استفاده شده در تست تصادف از 6 ایربگ بهره می برده اما X5 مونتاژی در ایران فاقد ایربگ های پرده ای است که ایمنی آن را در تصادفات جانبی تحت الشعاع قرار می دهد. همچنین وجود سیستم های کمک رانندگی نظیر سیستم کنترل پایداری ESP، سیستم کنترل کشش TCS، سیستم ضد واژگونی، سیستم کمک حرکت در سربالایی HAC، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی HDC، رادار بین خطوط و سیستم هشدار تصادف از جلو می توانند تا حدودی خیال راننده و سرنشینان را بابت ایمنی این خودرو راحت کنند.

کرمان موتور

امکانات رفاهی کی ام سی X5 کرمان موتور

مهم ترین امکانات و آپشن های رفاهی ایکس ۵ کرمان موتور عبارتند از صندلی برقی راننده با مموری موقعیت صندلی و آینه های جانبی، قابلیت اتصال مولتی مدیا از طریق اپل کارپلی و اندروید اتو، سیستم صوتی با ۱۰ بلندگو و ساب ووفر، گرم کن صندلی های جلو، فرمان D کات، کولباکس کنسول میانی جلو، ترمز پارک برقی، اتوهلد، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، سنسور باران، سنسور نور، سقف پانوراما با پرده برقی، ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، آنتی ترپ شیشه ها، آینه های جانبی جمع شونده برقی، کامپیوتر سفری، کلاستر دیجیتال ۷ اینچی، سیستم تهویه اتوماتیک، دریچه تهویه عقب، اهرم تعویض دنده الکترونیکی، دی لایت و …

کرمان موتور

کی ام سی ایکس 5 در زمینه آپشن ها و امکانات رفاهی عملکرد خوبی دارد و حتی از نسخه قبلی خود نیز امکانات بیشتری را در اختیار خریداران قرار می دهد؛ مواردی نظیر شیشه بالابر های برقی، آینه های جانبی تاشونده برقی، سانروف، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دو منطقه ای، سیستم مولتی مدیا با مانیتور 12.5 اینچی و کلید های کنترل از روی فرمان، کروز کنترل، سنسور نور، سنسور باران، صندلی راننده با تنظیم برقی و مموری صندلی، گرمکن صندلی های جلو، صفحه کیلومتر دیجیتالی، دسته دنده الکترونیکی، دوربین ثبت وقایع، ترمز پارک برقی و اتوهلد آپشن های شاخصی هستند که روی کراس اور جدید کرمان موتور به چشم می خورند.

کرمان موتورلیست قیمت محصولات کرمان موتور امروز 10 دی 1402

شرکت کرمان موتور که یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین مونتاژکاران خودروی چینی در ایران است، در سالیان اخیر محصولات موفق و محبوبی روانه بازار ایران کرده است. عموم محصولات این خودروساز در دو دسته جک و کی‌ام‌سی راهی بازار می‌شوند و شامل انواع خودروهای سدان، کراس‌اوور، شانسی بلند و حتی پیکاپ است. در ادامه به لیست قیمت محصولات کرمان موتور امروز 10 دی 1402 قرار دارد:

کرمان موتور

جک S3 اتوماتیک 970,000,000

جک اس 5 1.5 لیتر اتوماتیک 1,335,000,000

جک اس 5 2.0 لیتر اتوماتیک 1,235,000,000

جک جی 4 750,000,000

کی ام سی J7 1,445,000,000

کی ام سی k7 1,640,000,000

کی ام سی T8 1,370,000,000

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی