کد خبر: 166676
تاریخ انتشار :

افزایش تعداد مددجویان بهزیستی برای دریافت سبد امنیت غذایی/ واگذاری بیش از 3 هزار مسکن امید

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، دکتر همایون هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: سبد کالا و یا همان سبد امنیت غذایی از جمله اقدامات حمایتی است که توسط وزارت رفاه به مدجویان و اقشار آسیب پذیر پرداخت می شود و قرار است مرحله دیگری از این سبد طی ماههای آینده به تمامی مددجویان سازمان بهزیستی تعلق گیرد.
وی با اشاره به اینکه در مرحله قبل سبد امنیت غذایی به 2 میلیون و 500 هزار نفر از مددجویان سازمان بهزیستی تعلق گرفت، گفت: در مرحله بعد براساس رایزنیهای انجام شده با وزارت تعاون و رفاه قول مساعد برای ارائه سبد کالا به تمامی مددجویان که 4 میلیون و 800 هزار نفر هستند ، اعلام کرده است.
رئیس سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد: به جز سبد کالا سازمان بهزیستی نیز در طی سال طی چند مورد اقدامات حمایتی دیگر برای مددجویان انجام می دهد اما خاص سبد کالا مربوط به وزارت رفاه است .
وی در مورد واگذاری مسکن به مددجویان نیز گفت: در هفته دولت بیش از 3 هزار مسکن امید به مددجویان سازمان واگذار شد که این واحدهای مسکونی در استانهای مختلف به مددجویان اعطا می شود.
به گفته هاشمی، این واحدهای مسکونی با کمک خیرین برای اقشار ضعیف و نیازمندان احداث و در اختیار آنان قرار داده می شود.
وی اظهار داشت: سازمان بهزیستی اقدامان و برنامه های مختلفی در راستای توانمند سازی و خودکفایی مددجویان تحت پوشش در دست اجرا دارد که مسکن ، اشتغال و حمایتهای اجتماعی از مهمترین سیاستهای ما محسوب می شود.ده است
نظرات
منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها