کد خبر: 178018
تاریخ انتشار :

بهسازی مراکز درمانی روستایی رفسنجان/ بیمارستان شهید باهنر کرمان به بهره برداری می رسد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز سید حسن قاضی زاده هاشمی عصر شنبه در حاشیه کلنگ زنی ساختمان ادارات دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای تکمیل بیمارستان 300 تخت خوابی شهید باهنر کرمان، بایستی بخشهای مختلفی از این بیمارستان را ارتقاء دهیم تا بتوان در موعد مقرر یعنی 1.5 سال آینده به بهره برداری برسد .

وی افزود: این بیمارستان نیروهای خدماتی و تخصصی کم دارد و کار سخت ما این است که این نیازها را تامین کنیم .

قاضی زاده هاشمی درباره تجهیز بیمارستان امام حسین(ع) رفسنجان نیز که از سوی یکی از خیرین ساخته شده است، عنوان کرد: بیمارستان 96 تخت خوابی امام حسین (ع) رفسنجان نیز در آینده ای نزدیک تجهیز می شود و بخشی از خدمات را برای زنان باردار و نوزادان آماده سازی خواهیم کرد .

وزیر بهداشت همچنین در پاسخ به سوالی درباره مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان انار نیز پاسخ داد: امیدواریم بتوانیم خدمات درمانی مورد نیاز مردم شهرستان انار را ارتقاء ببخشیم و مراکز درمانی فرسوده در حوزه روستاها را نیز تا پایان امسال بهسازی و تعمیر کنیم .

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر امروز همچنین از بخش‌های مختلف بیمارستان علی‌ابن‌ابیطالب(ع) رفسنجان شامل اورژانس، سی‌سی‌یو، زنان، ارتوپدی و ... بازدید کرد .

همچنین با حضور قاضی زاده هاشمی، کلنگ احداث ساختمان ادارات دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان نیز به زمین زده شد. نشست با اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان نیز از دیگر برنامه های سفر وزیر بهداشت به رفسنجان بود که بدون حضور خبرنگاران انجام شد
منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها