کد خبر: 223666
تاریخ انتشار :

وقوع ۲۳۴ مورد سانحه رانندگی در استان مرکزی

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز ، فرزین خوشنودی بااشاره به امدادرسانی امدادگران اورژانس استان مرکزی در ایام نوروز امسال اظهار داشت: تکنسین‌های اورژانس استان مرکزی از آغاز طرح امداد نوروزی با انجام یکهزار و 176ماموریت اورژانسی به هم استانی‌ها و مسافران نوروزی خدمات فوریتی را ارائه کرده‌اند.

وی افزود: تکنسین‌های اورژانس در این ایام 1176ماموریت اورژانسی انجام داده اند که از این تعداد 623مورد مربوط به پایگاه‌های شهری، 528مورد پایگاه‌های جاده‌ای و 16مورد نیز به صورت اعزام بین مراکز بوده است.

خوشنودی تصریح کرد: از آغاز این طرح 234مورد تصادف در جاده‌های استان به وقوع پیوسته که متاسفانه منجر به فوت 10نفر و مصدومیت 311نفر در جاده‌های استان مرکزی شده‌است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان مرکزی خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی بارش در ایام نوروز، از رانندگان درخواست می‌شود همه تجهیزات مورد نیاز را در اختیار داشته باشند و از سالم بودن برف پاکن خودرو اطمینان حاصل کنند.

وی تصریح کرد: از رانندگان درخواست داریم تا سرعت مطمئنه، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروی جلویی، عدم رفتارهای رانندگی مخاطره آمیز و عدم مکالمه با تلفن همراه را جدی بگیرند تا سفری بدون حادثه داشته باشند.

خوشنودی با تاکید بر اینکه در کاهش حوادث رانندگی عوامل انسانی، انضباط رانندگی، سرعت و رعایت قوانین نقش مهمی دارد گفت: باید در رسانه های مختلف بویژه رسانه ملی در این زمینه برنامه ریزی و اقدامات تاثیرگذاری انجام شود تا فرهنگ صحیح رانندگی جزء فرهنگ عامه بشود.

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها