کد خبر: 239775
تاریخ انتشار :

آیا قطار جدید وارد ناوگان حمل و نقل مترو می شود؟/ کاهش سرفاصله زمانی حرکت قطار در برنامه است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز ، مشکلات کاربران متروی تهران تمامی ندارد. آن ها که هر روز ناچارند از این وظیفه نقلیه استفاده کنند هر روز شاهد مسائلی هستند که حل شدنشان وقت و هزینه می خواهد. شلوغی مترو، فاصله بین قطارها، فرسوده بودن برخی قطارها و مشکلات دیگری از جمله دستفروشان و متکدیان مردم را خسته کرده و امید به پیگیری مسئولین دارند.

در همین رابطه، کاربران خبرآنلاین و مخاطبان سرویس مشکلات مردم، مشکلاتی از این دست را مطرح کرده اند. کامنت زیر، مجموعه ای از چند مشکل است که به کرات توسط مترو سواران مطرح شده:

«شلوغ بودن قطارها خصوصا در ساعت های اولیه روز و پایانی شب، ما را به ستوه آورده؛ به طوری که برای سوار شدن و پیاده شدن هر روز شاهد آسیب هایی هستیم. افزایش قطار به ناوگان در دستور کار هست یا خیر؟»

اما روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو وعده پیگیری داده و ابراز امیدواری کرده که این مشکلات به همین زودی ها مرتفع شود. پاسخ روابط عمومی به شرح زیر است:

«شركت بهره برداري باتوجه به امكانات موجود و همچنين ناوگان در اختيار، جهت ارائه و بهبود خدمات حداكثري و مطلوب اقدام نموده و درجلسات مختلف كارشناسي و مديريتي، برنامه هاي كاهش سرفاصله زماني حركت قطارها و افزايش ظرفيت جابجايي مسافر در تمامي خطوط مدنظر قرار دارد.

مسافران خوب مترو- اين وسيله حمل ونقل عمومي و يكي از عظيم ترين پروژه هاي ملي كشور- مطمئن باشند كه مسوولان و كليه پرسنل شركت بهره برداري، با همه توان خود درجهت سرويس دهي هرچه بيشتر و بهتر آنان خواهند كوشيد تا روز به روز از بار مشكلات يادشده كاسته و به آسايش و آرامش اين عزيزان افزوده شود.

اين شركت، چنين تلاش و خدمتي را از اهداف و افتخارات بزرگ خود مي داند و اميدوار است كه رضايت خالق مهربان را نيز به دنبال داشته باشد.»

منبع: خبرآنلاین

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها