کد خبر: 291663
تاریخ انتشار :

مرگ تلخ دو نماز گذار تهرانی/آتش نشانی در ۵۰ متری مسجد امام حسین(ع) ایستگاه دارد و از ماجرا بی اطلاع!

مرگ تلخ دو نماز گذار تهرانی/آتش نشانی در ۵۰ متری مسجد امام حسین(ع) ایستگاه دارد و از ماجرا بی اطلاع!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، تکذیب سقوط بالابر از سوی سازمان آتش نشانی در شرایطی بود که صبح امروز، سازمان اورژانس تهران این اتفاق را تایید کرد و از فوت دو خانم نمازگزار 80 و 44 ساله که طی این حادثه مصدوم شده بودند، خبر داد. این اتفاق در شرایطی است که شب گذشته جلال ملکی سنخگوی این سازمان با اشاره به خبر سقوط جرثقیل در میدان امام حسین(ع) گفت: گزارشی مبنی بر سقوط جرثقيل در ميدان امام حسين(ع) به سازمان اتش نشانی ارایه نشده است.
نکته جالب توجه و عجیب این اتفاق اما در شرایطی است که در ۵۰ متری مسجد امام حسین(ع) تهران، یکی از قدیمی ترین ایستگاه های آتش نشانی تهران قرار دارد. ا یستگاه 2 آتش نشانی تهرا درمیدان امام حسین(ع)، نبش آیت اله مدنی واقع شده و جزء ایستگاه‌های قدیمی تهران است كه درموقعیت مهمی واقع شده است. نوع بافت در این محدوده قدیمی ودارای چند خیابان اصلی و خیابانهای فرعی بسیار وگاها" معابرباریك است و در این محدوده تولیدی، چاپخانه، كفاشی واماكن تجاری و مذهبی بسیاری وجود دارد. با این حال مشخص نیست که چگونه این سازمان از این اتفاق بی خبر بوده است. 
در باب بی خبری سازمان آتش نشانی در حوادث این چنینی مصداقی دیگری هم وجود دارد که بی خبری از وقوع تهران در سال گذشته را می توان از جمله آنها خواند.
منبع: خبرآنلاین

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها