کد خبر: 316509
تاریخ انتشار :

کشته‌ شدن 3 سرنشین پیکان بر اثر تصادف در محور پارسیان به بندرلنگه

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، شامگاه چهارشنبه، بهروز اکرمی معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان به همراه فرماندار و معاونین، فرماندهی انتظامی و جمعی از مسئولین کمیته‌های اجرایی سفرهای نوروزی بندرلنگه از ستاد‌های اسکان فرهنگیان و همچنین ایستگاه‌های پلیس مستقر در این بندر بازدید کردند.
مصطفی اقتداری در حاشیه بازدید از ستادهای اسکان نوروزی در بندرلنگه گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری سمند با یک دستگاه خودرو پیکان، 3 نفر در این حادثه، پس از انتقال به بیمارستان جان باختند.
وی افزود: این حادثه در کیلومتر 108 محور پارسیان به بندرلنگه نزدیک جاده روستای غدیرکوهی به علت انحراف به چپ و سرعت بالای خودروی سمند رخ داد.
دبیر ستاد اجرایی سفرهای نوروزی بندرلنگه اضافه کرد: متاسفانه در این حادثه، 3 سرنشین خودروی پیکان باتوجه به حضور فوری و به‌موقع اورژانس در محل وقوع تصادف و پس از انتقال مجروحان به بیمارستان شهدا بندرلنگه به علت جراحات شدید جان باختند.
اقتداری یادآور شد: سرنشینان خودرو سمند از مسافران نوروزی استان تهران و خودروی پیکان از اهالی استان فارس شهر شیراز هستند و این در حالی است که سال گذشته حوادث منجر به فوت نداشته‌ایم.
وی در پایان افزود: متاسفانه عدم رعایت سرعت مجاز و سبقت غیرمجاز باعث بروز این‌گونه تصادفات ناگوار در جاده‌ها می‌شود لذا از رانندگان محترم تقاضامندیم قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمایند تا خدای ناکرده چنین حوادث تلخی رخ ندهد.
منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها