کد خبر: 316992
تاریخ انتشار :

محدودیت‌های ویژه ترافیکی از روز پنجشنبه در محور کرج - چالوس

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز ، رضا اکبری اظهار داشت: این محدودیت‌های ترافیکی با هدف کاهش بار ترافیکی در ایام پایانی تعطیلات نوروزی انجام ‌می‌شود.

وی با بیان اینکه در این زمینه و با به‌کارگیری تمام توان خود اقدامات لازم را برای توسعه خدمات به مسافران نوروزی در ایام پایانی تعطیلات نوروزی انجام خواهیم داد، افزود: این محدودیت‌های ترافیکی در محور کرج چالوس بوده و برای کاهش بار ترافیکی در این محور انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به اینکه با تمهیدات اندیشید شده تردد وسیله نقلیه از ساعت 12 روز پنجشنبه 12 فروردین‌ماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است،‌ تأکید کرد: این ممنوعیت ترددها تا 3 بامداد روز جمعه 13 فروردین‌ماه ادامه دارد.

اکبری خاطرنشان کرد: همچنین تردد خودروها از ساعت 16 روز پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه جاری الی ساعت سه بامداد روز جمعه 13 فروردین‌ماه جاری از مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه می‌شود.

وی اعلام کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تردد وسیله نقلیه از ساعت 16 روز جمعه 13 فروردین‌ماه جاری نیز از مرزن‌آباد به سمت کرج نیز یک طرفه بوده که این محدودیت نیز تا ساعت سه بامداد روز شنبه 14 فروردین ادامه دارد.

رئیس پلیس راه استان البرز با یادآوری این مطلب که تردد وسیله نقلیه از ساعت 12 روز شنبه 14 فروردین ماه نیز از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است، افزود: این محدودیت ترددها تا ساعت سه بامداد روز یکشنبه 15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، در این مدت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در مسیر کرج - چالوس ممنوع است.

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها