کد خبر: 337989
تاریخ انتشار :

جزئیات انفجار مهیب در شمال غرب تهران

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، احمد صادقی در این باره گفت: حوالی ساعت 4:30 امروز کارگران مشغول حفاری در پروژه مترو بودند که ناگهان برخورد تجهیزات حفاری با لوله گاز سبب انفجار در محل شد.

وی با بیان اینکه در پی این انفجار حریقی هم در میدان دوم شهران ایجاد شد، افزود: بلافاصله عوامل امدادی اعم از آتش نشانی، اورژانس و ... به همراه عوامل انتظامی و تیم های مدیریت بحران در محل حاضر شده و هر یک وظایف خود را آغاز کردند. در این بین با توجه به احتمال بروز حادثه برای یکی از ساختمان های مجاور دستور تخلیه ساختمان نیز داده شد که خوشبختانه با اقدامات انجام شده در حال حاضر خطری این ساختمان را تهدید نمی کند.
رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه مدتی بعد شعله های حریق مهار و اطفا شد، گفت: همچنین با اقدامات انجام شده از نشت گاز نیز جلوگیری شد و در حال حاضر محل ایمن سازی شده است؛ اما چند ایستگاه آتش نشانی و عوامل اورژانس، شهرداری و مدیریت بحران همچنان در محل حضور دارند.
صادقی با اشاره به انسداد مسیر به ایسنا گفت: در پی این انفجار گودالی در منطقه ایجاد شده که پر کردن و ایمن سازی آن نیازمند زمان است، از این رو تا اطلاع بعدی و با همکاری عوامل پلیس راهور این مسیر مسدود شده و مسیرهای جایگزین مشخص شده است.
وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر وضعیت محل عادی بوده و خطری آنجا را تهدید نمی کند، اظهارکرد: با این وجود همچنان عوامل امدادی در محل مستقرند.
صادقی درباره تعداد مصدومان و جانباختگان احتمالی این حادثه نیز گفت: تعدادی از افراد مصدوم شده اند اما شمار دقیق آن را نمی دانم در باره کشته شدگان هم تا کنون موردی اعلام نشده اما گفته می شود که احتمال وجود مورد فوتی نیز وجود دارد که البته امیدواریم این احتمال به صفر برسد.
اعزام 8 آمبولانس به محل
حسن عباسی، سخنگوی اورژانس تهران نیز در این باره به خبرنگار حوادث ایسنا، گفت: این حادثه در ساعت 4:37 بامداد امروز جمعه به مرکز فوریت های 115 اطلاع داده شد و ما بلافاصله هشت دستگاه آمبولانس را به محل فرستادیم و در حال حاضر نیز سه دستگاه آمبولانس در محل حضور دارند.
عباسی از امدادرسانی سرپایی به پنج نفر خبر داد و گفت: تا کنون گزارشی از مورد فوتی به ما اعلام نشده است.
در پی این حادثه عوامل انتظامی نیز در محل مستقر بوده و ماموران پلیس راهور نیز در حال روانسازی ترافیک هستند. همچنین برخی از ساکنان منطقه شهران و جنت آباد شمالی نیز از اخلال در آنتن دهی تلفن همراه خود خبر داده اند که معلوم نیست به این حادثه ارتباطی دارد یا خیر.
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها