کد خبر: 354375
تاریخ انتشار :

زورگیران خشن را شناسایی کنید +عکس

زورگیران خشن را شناسایی کنید +عکس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز ، مرداد سال جاری مرد میانسالی با مراجعه به پلیس آگاهی اسلامشهر اعلام کرد که توسط دو سارق خشن مورد سرقت و زورگیری قرار گرفته است، وی در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: به همراه خانواده‌ام در خروجی اسلامشهر به سمت اتوبان تهران - قم داخل خودرو توقف کرده بودیم که توسط دو سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت با تهدید قمه مورد سرقت خودرو، لوازم شخصی و وجه نقد قرار گرفتیم.
زورگیران خشن را شناسایی کنید +عکس
پس از شکایت مرد جوان و با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت به عنف، پرونده جهت رسیدگی در اختیار شعبه سوم پلیس آگاهی اسلامشهر قرار گرفت که کارآگاهان پس از تحقیقات و بکارگیری شگردهای پلیسی، کمتر از 20 روز سارقان را در حومه تهران بزرگ شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند همچنین در مخفیگاه آنها تعداد زیادی گوشی، تبلت، کارتهای بانکی و لوازم خودروی سرقتی کشف شد.
متهمان «سعید-م» و «مجید-ح» ضمن قبول بزه انتسابی به چندین فقره زورگیری از افراد عابر و مسافران در تهران بزرگ و حومه آن اعتراف کردند.
بنا بر دستور دادیار شعبه سوم دادسرای اسلامشهر چهره سارقان جهت شناسایی سایر مالباختگان منتشر شد تا شاکیان در صورت شناسایی به پلیس آگاهی اسلامشهر واقع در روبروی شهرک لاله مراجعه کنند.
منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها