کد خبر: 387677
تاریخ انتشار :

جزئیات دستگیری عامل قتل مامور پلیس/ متهم باز هم دست به سلاح شد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سردار محسن خانچرلی با اشاره به اتفاق منطقه مارلیک ملارد، گفت: حدود ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه بامداد روز گذشته عوامل گشت کلانتری مارلیک در منطقه ملارد به یک دستگاه خودروی پژو پارس سفیدرنگ مشکوک می شوند که سابقه سرقت داشته، بلافاصله ماموران انتظامی به سرنشین خودرو دستور ایست می دهند که سرنشین آن به دستور پلیس توجهی نمی کند و پس از تعقیب و مراقبت ،ماموران انتظامی خودرو را متوقف می کنند.

به گزارش نامه نیوز، فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: سارق مسلح حین پیاده شدن از خودرو و بازرسی بدنی، در یک لحظه به سمت ماموران انتظامی تیراندازی کرده و باعث مجروح شدن دو تن از همکاران انتظامی می شود که با انتقال آنها به بیمارستانی در شهریار، نیروی پایور بر اثر شدت خونریزی به شهادت می رسد و حال عمومی سرباز وظیفه مطلوب است.
سردار خانچرلی با اشاره به فرار متهم و آغاز عملیات شبانه روزی پلیس برای دستگیری قاتل فراری، بیان داشت: با پیگیری های پلیس و آغاز تحقیقات از همان محدوده تیراندازی شده و با به کارگیری شگردهای پلیسی، هویت سارق مسلح و فراری مورد شناسایی قرار گرفت.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات پلیس مشخص شد سارق مسلح فراری، فردی ۳۲ ساله و دارای سوابق متعدد سرقت های مسلحانه، حمل موادمخدر، سرقت خودرو و سایر موارد بوده به گونه ای که پدر و دو برادر سارق مسلح نیز به مانند وی دارای سوابق فراوانی در زمینه سرقت های مسلحانه و حمل موادمخدر هستند.
خانچرلی افزود: با تشکیل تیم های مجرب از عوامل انتظامی و نیز ردزنی های دقیق پلیس، محل اختفای سارق مسلح فراری در منزل خواهرش در "خرم دشت" کرج مورد شناسایی قرار گرفت و تیم های عملیاتی وارد عمل شده و در عملیات ویژه ای از سوی پلیس غرب استان تهران،سارق مسلح در حالی که یک قبضه سلاح کمری در کمر و یک قبضه کلت کمری دیگر جهت مقابله با ماموران انتظامی در جیب داشت، در مخفیگاهش در شهر کرج دستگیر شد.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار داشت: در جریان دستگیری متهم، سارق مسلح فراری از ناحیه هر دو پا، مورد اصابت گلوله قرار گرفت و پس از دستگیری، متهم جهت درمان به بیمارستانی در شهر کرج منتقل شد.
رئیس پلیس غرب استان تهران با اشاره به آخرین سرقت مسلحانه این متهم با همدستی فرد دیگری در منطقه باغستان شهریار بیان داشت: متهم سوابق متعددی از قبیل سرقت مسلحانه،حمل موادمخدر، راهزنی و سرقت خودرو در پرونده داشته و اهل یکی از استان های غربی کشور بوده و تلاش پلیس برای دستگیری همدست وی ادامه دارد.
منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها