کد خبر: 426430
تاریخ انتشار :

نجات خانواده مفقود شده در ارتفاعات الوند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مقصود شعبانی اظهار کرد: امروز در ساعت ۱۴ خبر مفقودی به مرکز پیام و کنترل عملیات هلال احمر استان همدان اطلاع داده شد.
به گزارش نامه نیوز،وی با بیان اینکه موقعیت مفقود شدگان در ساعت ۱۴:۱۵ دقیقه به نجاتگران امدادونجات کوهستان دشت میشان اعلام شده است افزود: تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر استان با تمام تجهیزات امدادی در ارتفاع به جستجو پرداختند و پس از ۲۵ دقیقه موقعیت مفقودین را شناسایی کردند.
وی ادامه داد: امدادگران در ساعت ۱۴:۴۰ به محل حادثه در منطقه قلعه دیو رسیدند و خانواده اهوازی شامل دو خردسال یک ساله و ۶ ماهه و یک خانم ۲۵ ساله و یک آقا ۳۳ ساله که دچار گرمازدگی شده بودند را پس از انجام اقدامات اولیه امدادی نجات دادند.
شعبانی شیب نامناسب مسیر و مناسب نبودن کفش ولباس افراد خانواده مذکور را عامل مفقودی بیان کرد و گفت: نجاتگران مجبور به اجرای کارگاه عملی نحوه استفاده از وسایل فنی برای خانواده مصدوم شدند و آنان را با حمایت به منطقه امن انتقال دادند.
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اظهار کرد: بعد از پیمودن مسیر یک ساعته خانواده اهوازی در ساعت ۱۶:۳۰ به گنجنامه انتقال یافتند.
شعبانی مدت زمان اجرای عملیات را ٣ ساعت و ۴۵ دقیقه اعلام کرد و گفت: عملیات در ساعت ۱۷ به پایان رسید و نجاتگران حسین عسگری و میلاد ابراهیمی در این عملیات به امدادرسانی پرداختند.
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها