کد خبر: 448784
تاریخ انتشار :

کاملترین شیوه های اداره کلاس به کمک آموزش پژوهش محور

کاملترین شیوه های اداره کلاس به کمک آموزش پژوهش محور
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

کاملترین شیوه های اداره کلاس به کمک آموزش پژوهش محور

به گزارش نامه نیوز استفاده معلمان از دانلود درس پژوهی رایگان و سایر مقالات پژوهشی نکته مهمی است که میخواهیم در مورد آن صحبت کنیم. دانلود درس پژوهی رایگان و سایر مقالات پژوهشی به معلمان کمک می کند که بتوانند با استفاده از تجربیات همکاران خود به بهبود فرایند یاددهی و یادگیری بپردازند. دانلود درس پژوهی رایگان به این معنی است که معلمان و سایر فرهنگیان می کوشند تا از روش های تدریس گروهی همکاران خود بهره ببرند. تجربیات سایر معلمان مثل دانلود درس پژوهی رایگان در بهبود آموزش و پیشرفت و توسعه نظام آموزشی در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ارزش و اهمیت بالایی دارد.این است که می بایست بانکی از منابع پژوهشی مانند دانلود درس پژوهی رایگان تهیه شود و معلمان و سایر فرهنگیان تجربیات و توانایی های دیگران را در آن بانک مشاهده نمایند. باید این مژده را بدهم که این بانک بوجود آمده است و آن بانک فایل پژوهشی معلمان است. بانک فایل پژوهشی معلمان سایتی است که کمک شایانی به معلمان و سایر فرهنگیان می کند . می پرسید چطور ؟ هزاران نمونه از تجربیات گرانبهای معلمان مانند دانلود درس پژوهی رایگان در بانک فایل پژوهشی معلمان موجود است و معلمان گرامی می توانند با بهره برداری از این تجارب در راستای پیشبرد فعالیت های سند تحول بنیادین پیش روند.

نکته حائز اهمیت دیگر مقاله اقدام پژوهی است. مقاله اقدام پژوهی نیز می تواند مانند درس پژوهی راهگشای معلمان در امر تدریس باشد.مقاله اقدام پژوهی تجربیات عملی معلمان را بازگو می کند و در واقع به نوعی پژوهش در عمل محسوب می گردد. معلمان می توانند در رابطه با موضوعات مختلف به نگارش مقاله اقدام پژوهی بپردازند و آن را در اختیار همکاران خود قرار دهند.

آنچه را که باید در رابطه با مقاله اقدام پژوهی بدانیم این است که چندین سال است بخشنامه اقدام پژوهی در رابطه های مختلف در ارگان های آموزشی ارسال می گردد. و از معلمان می خواهند تجربیات عملی و آموزشی خود را در این راستا تنظیم کنند. با توجه به اینکه مقاله اقدام پژوهی به معلمان کمک می کند که تجربیات تئوری خود را به صورت عملی دربیاورند ، معلمان می بایست از این امر استقبال کرده و با تبدیل تئوری های بالقوه به تجارب بالفعل در پیشرفت آموزشی کشور سهیم باشند. منبعی که می توان از آن برای دانلود مقاله اقدام پژوهی استفاده نمود بانک فایل پژوهشی معلمان است که درباره آن توضیح دادیم.

در نهایت باید گفت که کار تمام نشده است و دانلود گزارش تخصصی نیز به عنوان آخرین دغدغه معلمان قابل ذکر است. اما قبل از پرداختن به موضوع دانلود گزارش تخصصی باید پرسید گزارش تخصصی چیست؟ گزارش تخصصی شامل تجربیات و ایده های عملی معلمان در رابطه با موضوع خاصی است که در ارزشیابی معلمان از آن استفاده می شود و در نهایت در صورت عدم داشتن تجربه کافی و یا وقت نگارش تجربه به دانلود گزارش تخصصی می انجامد. در واقع دانلود گزارش تخصصی به این منظور انجام می پذیرد که 5 نمره ارزشیابی به این مقوله اختصاص یافته است. یعنی معلمان برای کسب 5 نمره مهم از ارزشیابی پایان سال می بایست به نگارش و یا دانلود گزارش تخصصی اقدام کنند . در این مقوله هم به معلمان عزیز و گرامی مژده می دهیم که در صورتی که برایتان نگارش گزارش تخصصی سخت است می توانید از نمودنه هایی که در سایت بانک فایل پژوهشی معلمان به منظور دانلود گزارش تخصصی گذاشته شده است استفاده نمایید.

منبع : بانک فایل پژوهشی معلمان

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها