کد خبر: 453938
تاریخ انتشار :

سرقت نافرجام طلا فروشی در شهرستان شبستر

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سرهنگ سیاوش علی‌فام در شبستر اظهار کرد: صبح دیروز دو فرد موتورسوار پیاده شده و به مغازه طلافروشی در بندر شرفخانه وارد می‌شوند.
به گزارش نامه نیوز وی ادامه داد: یکی از این نفرات کلاه ایمنی به سر داشته و دیگری نیز صورت خود را با کلاه پوشیده بود و وقتی وارد مغازه می‌شوند، صاحب مغازه طلافروشی با سرعت عمل در ورودی را بسته و همچنین گاو صندوق را نیز می‌بندد.
فرمانده انتظامی شبستر افزود: سارقان شوکر و کلت در دست داشتند که با توجه به اینکه تیراندازی نیز اتفاق نیفتاده احتمال دارد کلت واقعی نبود و صرفاً با شوکر صاحب مغازه را تهدید کرده‌اند تا در ورودی را باز کند.
وی عنوان کرد: خوشبختانه این سرقت بدون هیچ‌گونه ضرر مالی و جانی نافرجام مانده و با هوشیاری صاحب طلافروشی، سارقان مجبور شدند که متواری شوند.
علی فام با بیان اینکه از نخستین لحظه اعلام این مورد ماموران و کارآگاهان نیروی انتظامی شهرستان شبستر در محل حضور یافته‌اند و در صدد هستیم با شگردهای پلیسی این سارقان را دستگیر کنیم.
فرمانده انتظامی شبستر با تقدیر از هوشیاری و دقت عمل صاحب این طلافروشی خاطرنشان کرد: از عموم مردم شهرستان شبستر خواستاریم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.
منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها