کد خبر: 456003
تاریخ انتشار :

سامانه های رزرو اینترنتی هتل گامی موثر در صنعت هتلداری

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در تمام دوران ها تغییر و تحول در امور در ابتدا با مخالفت هایی روبرو می شد، همانند آنچه در ابتدای فعالیت سامانه های درخواست تاکسی آنلاین در کشورمان رخ داد. این مورد را در چند سال اخیر در عرصه جدال کسب و کارهای سنتی با کسب و کارهای اینترنتی بسیار شاهد بوده ایم، البته این مسئله فقط مختص به کشور ما نیست و در سایر کشورها نیز اوضاع تفاوت چندانی نداشته است. در این میان اغلب کسب و کارهای اینترنتی به دلیل سهولت بیشتر، خدمات برتر و گاهی حتی قیمت کمتر به موفقیت رسیده اند و به چرخ اقتصاد کشور نیز رونق بخشیده اند.

به گزارش نامه نیوز، امروزه تجارت الکترونیک تقریبا در تمام زمینه های زندگی بشر وارد شده است، یکی از این حوزه ها رزرو هتل می باشد. وب سایت هایی زیادی در زمینه ارائه خدمات رزرو اینترنتی هتل در کشور فعالیت دارند. اگر چه در ابتدا مسافران به سختی به آنها اعتماد می کردند، اما در نهایت این سامانه ها جایگاه خود را در صنعت هتلداری به دست آورند و امروزه اکثر مسافران از سامانه های رزرو هتل به صورت اینترنتی خرید می کنند. اما دلیل استقبال مردم از این سامانه های رزرو آنلاین هتل چه بوده است؟

مزایای رزرو اینترنتی هتل

همانطور که یاد شد مشتریان در ابتدا به سامانه های رزرو آنلاین هتل اعتماد چندانی نداشتند و ترجیح می دادند به شیوه سنتی اقدام به رزرو هتل نمایند، اما به مرور خدمات ارائه شده این وب سایت ها توانست اعتماد مسافران را جلب کنند.

یکی از امکانات مهم وب سایت های رزرو هتل مثل جااینجاس https://jainjas.com ، امکان مقایسه است؛ به این صورت که مسافران با مشاهده فهرستی از تمام اقامتگاه های شهر مقصد از جمله هتل، هتل آپارتمان؛ اقامتگاه بومگردی و ... می توانند مقایسه ای بین آنها داشته باشند و با توجه به امکانات، خدمات رفاهی، تصاویر و ... بهترین گزینه ممکن را انتخاب و رزرو کنند. اما در شیوه سنتی رزرو هتل امکان مقایسه آنقدر دشوار و وقت گیر بود که عملا مسافران اینکار را انجام نمی دادند. از دیگر امکانات در خور توجه این سامانه ها، سرعت عمل در رزرو هتل است؛ کافیست مسافران به وب سایت رزرو هتل جااینجاس مراجعه کنند و به صفحه ی هتل های شهرهای مسافرپسند مانند هتل های همدان ، هتل های اصفهان ، هتل های شیراز، هتل های یزد ، هتل های کیش، هتل های مشهد و … بروند و پس از انتخاب هتل به سادگی آن را رزرو نمایند و از طریق درگاه الکترونیکی وجه مورد نظر را پرداخت کرده و به طور آنی تاییدیه رزرو هتل خود را دریافت کنند.

علاوه بر امکانات فوق، سامانه رزرو هتل جااینجاس تخفیفات خوبی را نیز برای مسافران ارائه داده است و آنها می توانند با هزینه ای به مراتب کمتر از خود هتل، اتاق و سوئیت رزرو کنند و به این ترتیب تا حد زیادی در هزینه های سفر خود صرفه جویی نمایند. همچنین برای سهولت هر چه بیشتر در انتخاب هتل، جااینجاس امکان فیتر نتایج را نیز برای مسافران فراهم کرده است، نحوه استفاده از این فیلترها بسیار ساده است، پس از انتخاب شهر مقصد، مسافران می توانند نتایج نمایش داده شده را با استفاده از فیلترهایی از جمله تعداد ستاره، فاصله تا اماکن مورد نظر، نوع اتاق و ... محدود سازند تا انتخاب هتل با سهولت بیشتری انجام شود.

سامانه های رزرو اینترنتی هتل نه تنها امکانات و خدمات ویژه ای را در اختیار میهمانان قرار داده اند و توانستند روند رزرو هتل را تسهیل کنند، بلکه از طرف دیگر به هتل ها نیز کمک کرده و باعث رونق آنها شده اند. در گذشته هتل های تازه تاسیس حتی اگر امکانات بسیار خوبی را در اختیار میهمانان قرار می دادند، باید هزینه و وقت زیادی را برای معرفی خود به مسافران صرف می کردند، اما به لطف وب سایت های رزرو هتل، آنها می توانند به راحتی خدمات و امکانات خود را به مخاطبین معرفی کنند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها