کد خبر: 457457
تاریخ انتشار :

آزادی پنج تبعه بیگانه از چنگال آدم ربایان در ایرانشهر

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سردار محمد قنبری روز شنبه با تشریح این عملیات اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه پنج نفر از اتباع بیگانه توسط افرادی ناشناس در ایرانشهر واقع در جنوب سیستان و بلوچستان ربوده شده اند، بررسی موضوع به صورت ویژه توسط ماموران انتظامی این شهرستان آغاز شد.
به گزارش نامه نیوز وی افزود: پس از اطلاع ماموران از موضوع آدم ربایی بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای شناسایی آدم ربایان آغاز و رسیدگی موضوع وارد مرحله جدیدی شد.
وی ادامه داد: در اقدامات اطلاعاتی و فنی، هویت و مخفیگاه سه آدم ربا شناسایی شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی در کمتر از 13 ساعت آدم ربایان را دستگیر و پنج تبعه بیگانه را آزاد کردند.
سردار قنبری اظهار داشت: ماموران در بازرسی از مخفیگاه آدم ربایان موفق به کشف یک قبضه اسلحه کلاش به همراه مهمات مربوطه شدند.
وی با اشاره به اینکه علت و انگیزه آدم ربایی، اخاذی از افراد ربوده شده بود خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.
** دستگیری قاتل فراری پس از 11 ماه در قصرقند
فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: قاتل فراری پس از 11 ماه فرار از دست قانون در عملیات ضربتی پلیس این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمید نوری روز شنبه اظهار داشت: در پی قتل مسلحانه جوانی 19 ساله در بهمن سال 95 در بخش ساربوک قصرقند و فراری شدن قاتل از صحنه جرم، شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از تحقیقات میدانی مخفیگاه قاتل 21 ساله را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی وی را در یک عملیات ضربتی و غافگیرانه دستگیر کردند.
وی گفت: در بررسی سوابق قاتل مشخص شد وی دارای چندین فقره سابقه کیفری، شرارت، ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم و امنیت عمومی در بخش ساربوک است.
فرمانده انتظامی قصرقند تصریح کرد: قاتل در بازجویی پلیس علت و انگیزه خود از قتل را اختلافات شخصی عنوان کرد.
منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها