کد خبر: 458024
تاریخ انتشار :

شلیک در ساعت 13:30/ دزدی که از دست ماموران گریخت کشته شد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

یکی از مالباختگان به‌کارآگاهان گفت: در خیابان ایتالیا به‌طرف بیمارستان منتظر تاکسی بودم که تلفنم زنگ خورد اما وقتی گوشی را از جیبم درآوردم ناگهان جوانی آن را از دستم قاپید و به سمت دو موتورسیکلت دوید و ترک یکی از آنها نشست و در چشم به هم زدنی فرار کرد.
به گزارش نامه نیوز فرد دیگری که طلاهایش به سرقت رفته بود گفت: در خیابان شریعتی، ابتدای خیابان ملک مشغول صحبت با تلفن همراهم بودم که یک موتورسیکلت با دو سرنشین نزدیکم آمد و با تهدید چاقو، گردنبندم را دزدیده و فرار کردند.
شاکی دیگری هم گفت: برای تحویل محموله گوشی‌های تلفن همراه از پاساژی در خیابان جمهوری به مقصد میدان شوش حرکت کرده بودم که پشت چراغ قرمز، دو موتورسیکلت به من خوردند و روی زمین افتادم. در آن وضعیت سرنشینان موتورهوندا با چاقو و قمه بسته گوشی‌ها را قاپیدند و فرار کردند.
با اعلام این گزارش به بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفت.مأموران با توجه به شیوه و شگرد این سرقت‌ها و بررسی سوابق مجرمان سابقه دار در آرشیو پلیس، با کمک شاکی‌ها موفق به شناسایی مجرم سابقه‌داری به نام «محمد»-30 ساله- شدند که از 12 سال قبل به خاطر موبایل قاپی، کیف قاپی، زورگیری و... بارها روانه زندان شده بود.
بررسی سوابق این تبهکارسابقه دار نشان داد او در همه سرقت‌ها با برادران و چند نفر از بستگانش همراه بوده و دو نفر از برادرانش به خاطر سرقت‌های خشن در زندان هستند.
بنابراین تحقیقات تخصصی برای دستگیری وی کلید خورد اما او ناپدید بود. از آنجا که محدوده سرقت‌ها بیشتر در مناطق مرکزی پایتخت بود، مأموران تصویر متهم سابقه دار را در اختیار تیم‌های تجسس کلانتری‌های منطقه قرار دادند.
ساعت 13 و 30 دقیقه 19 آذر، مأموران گشت نامحسوس کلانتری 107 فلسطین در خیابان حافظ به سرنشینان دو موتورسیکلت با سه سرنشین مشکوک شدند که آنها نیز با دیدن مأموران پا به فرارگذاشتند. مأموران برای متوقف کردن آنها با رعایت قانون استفاده از سلاح، به سمت موتورسواران شلیک کردند که یکی از آنها متوقف و دستگیر شد. در ادامه این تعقیب و گریز موتورسیکلت به سمت پیاده رو رفت و پس از برخورد با چند عابر پیاده، متوقف شد. اما متهم دیگر با پای پیاده فرار کرد که با شلیک پلیس به پایش زمینگیر شد.اوبلافاصله به بیمارستان انتقال یافت اما ساعاتی بعد از شدت خونریزی جان باخت. به این ترتیب دو همدست متهم به نام‌های باقر 24 ساله(برادر محمد) و مهران 25 ساله(پسرعمو) که سابقه دار و از زندانی‌های فراری بودند پس از شناسایی از سوی شاکی‌های پرونده روانه زندان شدند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها