کد خبر: 460822
تاریخ انتشار :

واگذاری انتخاب سرپرست کاروان ایران به صالحی امیری/ تلاش رییس جدید برای افزایش بودجه ۹۷

واگذاری انتخاب سرپرست کاروان ایران به صالحی امیری/ تلاش رییس جدید برای افزایش بودجه ۹۷
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سید رضا صالحی امیری
کمیته ملی المپیک برای بازی‌های آسیایی جارکاتا باید سرپرست کاروان ایران مشخص کند تا سرپرست هرچه سریع‌تر پیگیر کارها باشد. هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در دومین نشست خود به بحث انتخاب سرپرست کاروان پرداخت که البته در این جلسه نتیجه مشخص نشد.
به گزارش نامه نیوز قرار بود در این جلسه اعضا هیات اجرایی گزینه های خود اعلام کنند و هر چند این کار را انجام دادند اما در نهایت برخی اعضای هیات اجرایی در این نشست عنوان کردند که بهتر است خود صالحی امیری سرپرست را مشخص کند. آن‌ها معتقدند سرپرست بیشتر با رییس و دبیرکل کمیته ملی المپیک سروکار دارد تا اعضای هیات اجرایی. از این رو خود صالحی امیری سرپرست را انتخاب کند بهتر است در نهایت انتخاب سرپرست به خود صالحی امیری سپرده شد و قرار است او در این هفته تصمیمش را در این مورد بگیرد و البته آن را در جلسه هیات اجرایی مطرح کند.
شاهرخ شهنازی، اصغر رحیمی، نصرالله سجادی و محمدرضا دهخدا گزینه‌های مطرح شده برای سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هستند.
با وجود اینکه گفته می‌شود سجادی ارتباط خوبی با صالحی امیری دارد با این حال او در نشست هیات اجرایی به شخص خاصی اشاره نداشته و باید دید در این هفته چه تصمیمی می‌گیرد و بالاخره چه کسی را به عنوان سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا معرفی می‌کند.
صالحی امیری این روزها هم چنین جدا از بحث گرفتن باقیمانده بودجه کمیته ملی المپیک در سال ۹۶ است، در نظر دارد با رایزنی بودجه بیشتری را برای سال ۹۷ از دولت بگیرد.
طبق لایحه بودجه پیشنهادی دولت برای سال ۱۳۹۷ که توسط رییس جمهور به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد، بودجه کمیته ملی المپیک ۵۱ میلیارد و ۶۹۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان (۳۹ میلیارد تومان هزینه عمومی، ۱۱ میلیارد تومان متفرقه و ۱ میلیارد و ۶۹۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان عمرانی) در نظر گرفته شده است.
از آنجا که کمیته ملی المپیک بازی های آسیایی ۲۰۱۸، المپیک نوجوانان را پیش رو دارد و کسب سهمیه المپیک هم برای برخی رشته ها آغاز می شود بنابراین صالحی امیری به دنبال این است بودجه بیشتری را از دولت بگیرد. همچنین در این میان قرار است رایزنی با برخی نمایندگان مجلس هم انجام گیرد.
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها