کد خبر: 467141
تاریخ انتشار :

تداوم بارش برف در ارتفاعات دنا تا سه روز آینده

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

برف تداوم بارش برف در ارتفاعات دنا تا سه روز آینده
امیر سرکرده کارشناس هواشناسی در خصوص پیش بینی وضعیت هوا در ارتفاعات کوه دنا اظهار کرد: طی چند ساعت گذشته یک سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور شده است، به طوریکه برای بعدازظهر امروز بارش پراکنده برف در چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی می شود.
به گزارش نامه نیوز وی ادامه داد: جو ناپایداری وارد منطقه شده که سبب افزایش دما خواهد شد، بنابراین در ارتفاعات، بارش برف و در نقاط پست بارش باران را شاهد خواهیم بود.
سرکرده تصریح کرد: به دلیل یکسان نبودن ارتفاعات در مناطق کوهستانی، وزش باد شدید در این منطقه دور از ذهن نخواهد بود. این امر موجب ایجاد شرایط متلاطم خواهد شد، به همین علت این شرایط، وضعیت مناسبی برای نشست و برخاست بالگردها نیست.
به گفته وی؛ با توجه به بارش ها و وزش باد، دمای هوای بالای صفر برای این منطقه پیش بینی نمی شود.
کارشناس هواشناسی با بیان اینکه امشب دما در منطقه دنا به 15 الی 20 درجه زیر صفر خواهد رسید، یادآور شد: وزش باد شدید موجب سردتر شدن هوای منطقه ای که امدادگران در حال فعالیت هستند، خواهد شد.
سرکرده تصریح کرد: با توجه به پوشش ابر، وزش باد شدید و بروز پدیده تلاطم در آب و هوا میزان دید افقی در این مناطق کاهش می یابد و شرایط را برای انتقال پیکر مسافران هواپیمای آسمان دشوارتر می‌کند.
کارشناس هواشناسی بیان کرد: احتمال ریزش بهمن در منطقه ای که امدادگران و تکاوران حضور دارد، دور از ذهن نخواهد بود.
به گفته سرکرده؛ بارش برف در ارتفاعات کوه دنا تا سه روز آینده تداوم خواهد داشت.
منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها