کد خبر: 473888
تاریخ انتشار :

اجساد غرقی‌های رودخانه مند دشتی پیدا شد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز حسین درویشی با بیان اینکه پنج نفر تبعه افغانستان بر اثر بی‌احتیاطی و عدم آشنایی به فن شنا در رودخانه" مند "شهرستان" دشتی" غرق شدند اظهار داشت: این حادثه بعد از ظهر جمعه سوم فروردین در رودخانه مند دشتی به وقوع پیوست.
وی با بیان اینکه پس از اطلاع‌رسانی امدادگران به محل مورد نظر اعزام شدند خاطرنشان کرد: جستجو برای یافتن اجساد از شامگاه جمعه آغاز شد که به سبب تاریکی هوا برنامه به صبح امروز موکول شد که امدادگران هلال احمر تلاش خود را برای یافتن اجساد آغاز کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با بیان اینکه نخستین جسد بامداد امروز کشف شد گفت: غواصان هلال احمر در مدت حدود 5 ساعت تمامی اجساد غرقی در رودخانه مند دشتی را کشف و به ساحل منتقل کردند.
درویشی با بیان اینکه آخرین جسد دقایقی پیش کشف شد افزود: پنجمین و آخرین پیکر غرق شده توسط تیم غواصی جمعیت هلال احمر استان بوشهر دقایقی پیش در رودخانه مند پیدا و به ساحل منتقل شد.
وی به شهروندان و مسافران نوروزی توصیه کرد هنگام استفاده از دریا و رودخانه نکات ایمنی را رعایت کنند و بدون آشنایی به فن شنا به هیچ وجه به آب نزنند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر بیان کرد: تیم‌های امداد و نجات هلال احمر در بخش‌های دریایی، جاده‌‌ای، کوهستان، هوایی و شهری در تمام نقاط استان بوشهر آماده ارائه خدمات به مردم و حادثه دیدگان هستند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها