کد خبر: 474985
تاریخ انتشار :

جزئیاتی از آتش سوزی مرگبار در قهوه خانه اهواز

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

علی تراب پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بامداد امروز با تماس شهروندان خبر آتش سوزی گسترده ای در یک قهوه خانه واقع در کوی علوی و محبوس شدن افراد در آن اطلاع رسانی شد.
به گزارش نامه نیوز وی افزود: پرسنل ستاد فرماندهی ۱۲۵ با توجه به تجربه و سابقه فراوان تعدد تماس ها و بحث محبوس شدن افراد در داخل قهوه خانه بلادرنگ از سه ایستگاه همجوار و نزدیک به محل حادثه ۶ دستگاه خودروی اطفا حریق و امدادنجات با کلیه تجهیزات تخصصی به محل اعزام کرد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش نشانان ۴ دقیقه بعد در محل حاضر و به اجرای عملیات پرداختند.
آتش پاد تراب پور بیان کرد: فرمانده تیم عملیاتی به محض ورود به صحنه حادثه مشاهده کرد که حجم عظیمی از آتش بخش عمده ای از درب ورودی و محیط را در برگرفته پس با بکارگیری حداکثری نفرات و تجهیزات با تلاش فراوان موفق به ورود به قهوه خانه می شود ولی متاسفانه باتوجه به اینکه تزئینات داخلی همگی از چوب و مواد قابل اشتعال بوده و مکان موردنظر به دلیل نامعلومی خیلی سریع و در وسعت زیاد مشتعل شده متاسفانه دو آتش نشان مصدوم و ۱۰ نفر از حاضران در انتهای قهوه خانه فوت و تعداد ۴ نفر از مصدومان توسط آتش نشانان نجات یافتند.
وی یادآور شد: متاسفانه تجمع و حضور اهالی در محل علاوه بر اینکه احتمال بروز حوادث در آن مکان پرخطر را افزایش می داد بلکه موجب کندی دسترسی نیروها و ماشین آلات امدادی شد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: با تلاش خستگی ناپذیر آتش نشانان از سرایت آتش به ساختمان های مسکونی و بازار همجوار جلوگیری و در نهایت حریق درکانون کنترل ومهار شد.
آتش پاد تراب پور یادآور شد: علت حادثه ازسوی کارشناسان سازمان آتش نشانی در دست بررسی و اعلام می شود.
وی خبر داد: در این عملیات نفس گیر ۳۰ آتش نشان به همراه معاونت عملیات، مدیران مناطق عملیاتی با استفاده و بکارگیری ۹ دستگاه انواع خودروهای امدادنجات، اطفای حریق، تانکر آبرسان پشتیبانی و خودروهای واکنش سریع شرکت داشتند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان از خداوند منان برای درگذشتگان طلب رحمت و مغفرت و برای مصدومان حادثه بهبودی و سلامت مسئلت کرد.
منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها