کد خبر: 488113
تاریخ انتشار :

آخرین وضعیت ترافیک در جاده‌های شمالی

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی در صبح روز دوشنبه 14 خرداد اظهار کرد:‌ برابر آخرین گزارش‌های همکارانمان از سراسر کشور و همچنین تصاویر دوربین‌های نظارتی پلیس در جاده‌ها، شاهد ترافیک سنگین در برخی محورهای مواصلاتی و شمالی کشور هستیم.
به گزارش نامه نیوز، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: در حال حاضر ترافیک سنگین در باند شمالی آزادراه تهران کرج از شهرک خاتم تا پل فردیس گزارش شده و در ادامه نیز باند شمالی آزادراه کرج قزوین از پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری دارای بار ترافیکی سنگین است و در آزادراه قزوین به رشت نیز در ورودی رودبار و منجیل شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.
وی با بیان اینکه ترافیک در طول جاده چالوس نیمه سنگین است ادامه داد: در محور کرج چالوس نیز از ابتدای این محور تا کیلومتر 5 و در محدوده‌های پل زنگوله و سیاه‌بیشه، ترافیک سنگین گزارش شده است.
رحمانی در خصوص ترافیک محور هراز نیز گفت: در حال حاضر ترافیک در طول این محور به صورت نیمه سنگین بوده ولی در مقاطعی همچون محدوده پیست آبعلی تا امامزاده هاشم و سه راهی لاسم تا گزنک، شاهد ترافیک سنگین خودروها هستیم.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس ترافیک در طول مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه نیز پرحجم گزارش شده است.
در محور هراز از ساعت 6 تا 24 تردد انواع کامیون، کامیونت و تریلر به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی ممنوع بوده و این ممنوعیت تا روز جمعه از ساعت 6 تا 24 ادامه خواهد داشت.
منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها