کد خبر: 488183
تاریخ انتشار :

نادیا صداقت:

انتقال 2 بسته از پیکرهای جانباختگان سانحه هوایی به پزشکی قانونی یاسوج/ تلاش‌ها برای پیدا کردن پیکرها در ارتفاعات دنا ادامه دارد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، نادیا صداقت در حاشیه انتقال اجساد از محل حادثه به یاسوج به ایلنا گفت: تلاش‌های فراوانی توسط تیم‌های امدادی هلال احمر و نیروهای مردمی هم اکنون در ارتفاعات دنا درحال انجام است.
وی با بیان اینکه این تلاش‌ها در طی چند روز گذشته سبب شد که تعدادی از پیکرهای پاک بالای 80 درصد پیدا و به پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال داده شود، اظهارداشت: این تلاش‌ها مدیون نیروهای امدادی هلال‌احمر و نیروهای کوهنوردی مردمی بوده که توانسته‌اند خانواده‌های حادثه‌دیده را خوشحال کنند چراکه آنها در این مدت در انتظار فرزندان خود بودند.
نماینده‌عالی دولت در دنا گفت: همه اجساد انتقال داده شده به پایین با هماهنگی دادستان شهرستان برای شناسایی بوسیله آمبولانس‌های شبکه بهداشت و درمان، اورژانس، شهرداری سی‌سخت و پاتاوه تحویل پزشک قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد شده است.
صداقت افزود: عملیات جستجوی سانحه هوایی با شدت بیشتر در حال انجام هست و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد اتمام و پایان عملیات این حادثه باشیم.
به گزارش ایلنا از یاسوج، هواپیمایی مسافربری ATR آسمان روز 29 بهمن‌ماه 96 در ارتفاعات دنا سقوط و 66 مسافر و خدمه آن جان باختند.
با گذشت حدود 110 روز از آن سانحه تلخ، تلاش‌ها برای انتقال اجساد جا‌ن‌باختگان این سانحه هوایی همچنان در حال انجام است.
منبع: ایلنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها