کد خبر: 488737
تاریخ انتشار :

تردد‌های جاده‌ای نسبت به دیروز ۲۲.۵ درصد افزایش یافت

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سهم وسایل نقلیه سنگین در تردد ۲۴ ساعت گذشته ۱۱.۹ درصد بود. اوج تردد بین ساعات ۱۹ الی ۲۰ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صورت گرفت که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.
در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین تردد وسایل نقلیه در آزادراه‌های کرج- تهران محدوده استان البرز با عبور ۱۶۵ هزار و ۹۰۷ دستگاه خودرو به ثبت رسید.
اکنون تردد در همه جاده‌ها به استثنای محور‌های بسته به روال عادی در جریان است.
برپایه این گزارش، محور رامیان- اولنگ- شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، محور فرعی شمشک-دیزین در استان‌های البرز و تهران و محور عجب شیر- آذرشهر (محدوده پل گله زار) در استان آذربایجان شرقی به دلیل مداخلات جوی و نبود ایمنی کافی بسته است.
** جمعه محور کندوان یکطرفه است
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه هجدهم خرداد تا ۲ بامداد روز شنبه نوزدهم خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.
با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ جمعه هجدهم خرداد تا ۲ بامداد شنبه نوزدهم خرداد از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.
** محور هراز یکطرفه می‌شود
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ جمعه هجدهم خرداد تا ۲ بامداد شنبه نوزدهم خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع است.
با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ جمعه هجدهم خرداد تا ۲ بامداد شنبه نوزدهم خرداد از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه می‌شود.
** محدودیت‌های ترافیکی وسایل سنگین
تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس در محور کندوان کماکان ممنوع است.
همچنین در محور هراز تردد تمام تریلر‌ها کماکان ممنوع است.
تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح جمعه هجدهم خرداد تا ساعت ۱۲ شنبه نوزدهم خرداد از محور هراز ممنوع است.
تردد همه تریلر‌ها و کامیون‌ها نیز از ساعت ۸ تا ۲۴ جمعه در محور قدیم رشت- قزوین و برعکس و همچنین آستارا- اردبیل و برعکس، ممنوع اعلام شد.
تردد این خودرو‌ها از ساعت ۱۵ تا ۲۴ جمعه در محور سلفچگان- قم (باند رفت به سمت قم) ممنوع شده و مسیر جایگزین آن، آزادراه تهران- ساوه است.
در محور‌های مشهد- قوچان- شیروان- بجنورد- آشخانه- جنگل گلستان و برعکس نیز این محدودیت از ساعت ۸ تا ۲۲ جمعه وجود دارد.
هیچ کدام از انواع تریلر‌ها و کامیون‌ها نمی‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۴ پنجشنبه و ۸ تا ۲۴ جمعه در محور‌های مشهد- سبزوار، مشهد- تربت حیدریه و برعکس تردد کنند.
حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از این محدودیت‌ها مستثنا شده اند.
** محدودیت‌های ترافیکی موتورسیکلت
تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ یکشنبه خرداد تا ۶ شنبه نوزدهم خرداد از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.
تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک مانعی ندارد.
سافران می‌توانند برای دریافت اطلاعات تفصیلی راه‌ها و خلاصه آخرین وضعیت جاده‌ها، عدد ۱۴۱ را به شماره ۱۰۰۰۱۴۱ پیامک کنند یا با شماره‌های ۱۴۱ و ۸۸۹۲۵۲۵۲ تماس بگیرند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها