کد خبر: 500267
تاریخ انتشار :

راهکارهایی که شما را صاحب شکمی تخت می کند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز داشتن شکم تخت همیشه حس خوبی به خصوص در پوشیدن لباس به ما می دهد. کارشناسان این حوزه معتقدند داشتن تناسب اندام و شکم تخت هم از ذهن ما نشات می گیرد. زمانی که شما وزن می گیرید یا وزن از دست می دهید اولین قسمتی که بیشتر در معرض توجه خودتان و دیگران قرار میگیرد شکم شماست.
برای شما همراهان همیشگی در این مطلب از برترین ها 10 نکته اساسی برای تخت کردن شکم و افزایش اعتماد به نفستان مطرح می کنیم تا این بار بدون فتوشاپ و بدون پنهان کردن شکم خود به راحتی از خودتان عکس بگیرید. با ما همراه باشید.
1) نوشیدن آب گرم با لیمو هر صبح
آب گرم با لیمو، معده شما را پاکسازی می کند و از مشکلات مربوط به گوارش در طول روز جلوگیری می کند. لیمو شروع به سوزاندن چربی های شما و افزایش سوخت و ساز بدنتان می کند. بنابراین فنجان قهوه را از برنامه صبحتان حذف کنید و روز خود را با آب گرم و لیمو شروع کنید تا نتایج آن را ببینید.
2) نوشیدن چای سبز بعد از هر وعده اصلی
چای سبز با خاصیت آنتی اکسیدانی خود به کاهش وزن شما کمک می کند. درست بعد از خوردن یک وعده غذایی پر چرب، چای سبز دم کنید و بنوشید این کار به سوختن چربی دریافتی شما کمک بسزایی می کند. چای سبز درمان قطعی برای چاقی نیست فقط به عنوان یک کمک کننده برای سوزاندن هر چه بهتر چربی هاست.
3) یوگا شروع کنید
یوگا بر روی ذهن شما تاثیر می گذارد. از کلاس های یوگا در منطقه خود استفاده کنید و حداقل یک بار در هفته کلاس یوگا را در برنامه خود داشته باشید. با این ورزش علاوه بر اینکه عضله های شکم خود را افزایش می دهید، قوی تر شدن شانه ها، پاها و شکم خود را احساس خواهید کرد.
4) شام را سبک میل کنید
در طی روز سعی کنید بیشترین کالری دریافتی شما از صبحانه و ناهار باشد. یک شام سبک علاوه بر اینکه وزن شما را متناسب نگه می دارد به داشتن خواب آرام هم به شما کمک می کند. همچنین شما نمی توانید کالری دریافتی در وعده شام خود را بسوزانید و این به مرور موجب اضافه وزن شما می شود.
5) حداقل به مدت 2 ساعت قبل از خواب چیزی نخورید
قبل از خواب، تایمی برای غذا خوردن نگذارید، زیرا هضم غذا برای بدن شما سنگین خواهد بود. بدن شما نیاز به خاموشی قبل از خواب دارد و متابولیسم شما نیز در طی خواب قطع می شود. فقط قبل از خواب آب بنوشید تا سبک تر باشید.
6) موقع راه رفتن شکم خود را به سمت داخل بکشید
آیا می توانید موقع راه رفتن شکم خود را به داخل بکشید؟ همراهی پیاده روی و کشیدن شکم به داخل به شما برای داشتن شکم تخت کمک می کند. در هر مکانی که هستید و مشغول هر کاری که می باشید حواستان باشد که ورزش انقباض شکم را انجام دهید. این ورزش بسیار ساده بوده و در هر موقعیتی قابل اجراست. فقط کافیست شکم خود را به داخل برده و برای ده ثانیه نگه دارید و بعد رها کنید. هر چقدر که می توانید در طول روز این کار را انجام دهید.
7) فیبر بیشتر بخورید
هضم کند منجر به نفخ کردن می شود و همه ما سعی می کنیم گرفتار ان نشویم! غذاهایی با فیبر بالا به افزایش حرکات روده به طور منظم کمک می کند. نمونه این غذاهای پرفیبر شامل: بلغور جو دوسر، سیب و لوبیا سیاه است. حتی برخی از انواع توت ها هم در این زمینه ممکن است کمک کننده باشد.
8) حداقل 10000 قدم در روز راه بروید
پیاده روی را در زمان ناهار، در مسیر رفت و برگشت به محل کار حتما بگنجانید. برای داشتن تناسب اندام و شکم تخت حتما قدم های خود را به 10000 گام در روز برسانید. این یک روش ارزان و مجانی برای داشتن شکم تخت است.
منبع: برترین ها

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها