کد خبر: 504478
تاریخ انتشار :

عجیب ترین عکس از له شدن پراید 40 میلیونی !

عجیب ترین عکس از له شدن پراید 40 میلیونی !
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

عجیب ترین عکس از له شدن پراید 40 میلیونی !
به گزارش نامه نیوز ساعت 10:58 روز گذشته حادثه Incident ریزش دیوار پشت‌بام در فلکه چهارم خزانه ابتدای خیابان شریعتی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، آتش‌نشانان ایستگاه 83 به همراه گروه‌های امداد و نجات دو و 6 این سازمان به محل حادثه اعزام شد.
به گفته امیرحسین ورمزیار؛ افسر آماده منطقه هفت عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران، دیوار لبه پشت‌بام یک ساختمان به طول 20 و عرض تقریبی یک متر به علت نامشخصی به داخل کوچه ریزش کرد.
وی افزود: به هنگام ریزش دیوار، یک دستگاه خودروی سواری پراید از مقابل ساختمان در حال عبور بود که ناگهان مقادیر زیادی آوار دیوار بر روی این وسیله‌نقلیه فروریخت.
ورمزیار تصریح کرد: بر اثر این حادثه، خودروی سواری متلاشی و راننده آن داخل اتاقک آن گرفتار و مجروح شد همچنین با پرتاب شدن آجرهای این دیوار به اطراف، چندین خودروی سواری که کنار کوچه پارک شده بودند، دچار خسارت شدند.
افسر آماده منطقه هفت عملیات آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان بلافاصله پس از حضور در محل برای جلوگیری از تردد خودروها و رهگذران، با کشیدن نوار خطر در دو اطراف کوچه، راه را مسدود کردند همچنین نیروهای عملیات با رعایت اصول ایمنی و با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات (هولماترو) اقدام به خارج کردن راننده از داخل خودروی سواری کرده و در ادامه نیز این وسیله‌نقلیه را به مکان امنی انتقال دادند.
ورمزیار ادامه داد: آتش‌نشانان راننده خودرو (مرد سی و چهار ساله) را به عوامل اورژانس حاضر در محل سپردند که پس از انجام معاینات اولیه توسط عوامل اورژانس مشخص شد وی از نواحی مختلف بدن دچار آسیب‌دیدگی شده است که بلافاصله به مرکز درمانی منتقل شد.
وی متذکر شد: با حضور عوامل شهرداری و برق در محل حادثه نسبت به ایمن‌سازی محل برای پیشگیری از برق‌گرفتگی مردم و همچنین انتقال آوار ریخته شده به محل مناسب اقدام شد.
بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان آتش‌نشانی منطقه در دست بررسی است.
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها